5 دیابتی مواد غذایی برای لذت بردن از

به عنوان یک مبتلا به دیابت هستند و شما محکوم به یک رژیم غذایی کلم بروکلی و کبابی ماهی ؟ وجود دارد هیچ راهی برای لذت بردن از مواد غذایی بدون قند بالا رفتن سرسام آور?

یک هدف درمان دیابت است و به حفظ قند خون در محدوده های منطقی. اما بیماران و پزشکان به طور یکسان فراموش نکنید که این فقط در مورد اعداد. هدف این است که برای یک زندگی طولانی تر و زندگی رضایت بخش است.

به عنوان یک دیابتی نیاز به یک رژیم غذایی سالم اما مانند هر کس دیگری شما می خواهید برای لذت بردن از وعده های غذایی خود را. می تواند به شما غذا خوردن یک گالن بستنی و حفظ سطح قند خون سالم? احتمالا نه. اما پس از آن یک غیر دیابتی است و عواقب آن را در نظر بگیرید و همچنین: کاهش وزن و قند خون بالا و کلسترول بالا.

در سال های اخیر بسیاری از غذاها طراحی شده است برای مردم با هدف کاهش مصرف قند خود را – هر دو بیماران دیابتی و غیر دیابتی.

در اینجا 5 دیابتی مواد غذایی برای لذت بردن از آن نخواهد فرستاده قند خود را از طریق سقف.

1. بدون شکر اضافه شده بستنی. قند الکل شده اند در اطراف برای چند دهه پیش استفاده می شود در درجه اول در قند آدامس. سوربیتول به عنوان مثال ممکن است باعث پوسیدگی دندان مانند قند به طور منظم. در سال های اخیر استفاده از این الکل قندها گسترش یافته است که دیگر مواد غذایی نیز به دلیل آنها نمی سنبله قند خون مانند قند ، نصف فنجان بدون شکر اضافه شده بستنی فقط در حدود 100 کالری کمی بیش از یک قطعه از نان گندم. جست و خیز پوره سیب زمینی و یا شام رول و لذت بردن از برخی از انواع توت ها را با یک حرکت شبیه چمچه زنی بدون شکر اضافه شده بستنی. نگه داشتن در ذهن است که مفاصل آن ممکن است بیش از کالری روزانه خود را مورد نیاز است و ممکن است باعث اسهال و همچنین.

2. بدون شکر اضافه شده آب نبات. نام بزرگ آب نبات تولید کنندگان (ویتمن, راسل کلش لندن را ورتا و دیگران) شروع به پریدن کرد در ديابت آب نبات band wagon. همچنین شیرین شده با قند الکل, این خوشمزه رفتار را در مورد همان مقدار کالری که به طور منظم آب نبات اما نمی بالا بردن سطح قند خون به سرعت. اگر شما ولع مصرف شکلات شما نمی توانید انکار جست و خیز لوبیا پخته و یک تکه یا دو بعد از شام.

3. بدون شکر اضافه شده پای. هر دو رستوران ها و منجمد-تولید کنندگان مواد غذایی باید شروع به غذا به بیماران دیابتی ارائه دسر شیرین با قند الکل. استاندارد رستوران خدمت از پای (1/6th پای) شامل حدود 500 کالری, آیا شیرین شده با قند به طور منظم و یا الکل شکر. تفاوت الکل شکر نمی سنبله قند خون خود را به سرعت. اما 500 کالری بیشتر از اکثر بیماران دیابتی باید برای دسر. کاهش کالری خود را به نصف یا خوردن پر کردن تنها (هیچ کس تا کنون گفت: شما مجبور به خوردن پوسته) و یا خوردن تنها نصف اندازه به طور منظم قطعه – اگر شما جست و خیز سیب زمینی پخته شما بیرون می آیند ،

4. شکر ژلاتین. همه اتاق برای ژله – و یا به طوری که می رود. شکر ژلاتین حتی در بزرگ وعده می افزاید: تعداد بسیار کمی کالری به رژیم غذایی در عین حال احساس می کند مانند یک دسر. صدر با کهنه را نم زدن خامه زیادی bowlful در حدود همان کالری به عنوان یک تکه نان. جست و خیز نان یا ذرت و لذت بردن از نور اما رضایت بخش دسر.

5. شکر ماست. یک فنجان معمولی شیرین ماست اجرا می شود حدود 250 کالری در حالی که قند ماست 80 به 120 کالری در هر وعده. اگر چه می توان آن را به تنهایی لذت می برد چرا که نه لباس آن را با کمی گرانولی را کنار بگذارید و یا چند برش رسیده, تازه, هلو? بسیاری از انواع ماست و منجمد ماست شیرین شده با شیرین کننده های مصنوعی و یا الکل قند و یا ترکیبی از این دو. آیا لذت می برد به عنوان صبحانه یا دسر, قند, ماست می تواند برآورده دندان شیرین و ارائه یک خدمت از کلسیم و پروتئین نیز هست.

اگر دکتر شما نمی لذت بردن از شیرینی های او ممکن است فکر می کنم برای اطلاع رسانی به شما در مورد بسیاری از دسر انتخاب شما هنوز هم می تواند لذت بردن از. اما داشتن یک دندان شیرین خودم و دانستن چگونه بسیاری از دیگران و به اشتراک گذاری این صفت من فکر می کنم این مهم است که آموزش دیابتی جمعیت مورد غذاهایی که آنها می توانید بدون در حال اجرا خطر hyperglycermia. البته اندازه بخش مهم باقی می ماند و آن را به بیمار توصیه برای صرف همه شما کالری روزانه در شیرینی. اما هر کس نیاز به یک درمان در حال حاضر و پس از آن و چند صد کالری از قند دسر زمانی که جایگزین دیگری کربوهیدرات را فراموش آسیب کمی به خود قند خون و خیلی خوب برای روح خود را.

Copyright 2010 Cynthia J. Koelker, M. D.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *