3 دلیل چرا شما نمی گرفتن اسلحه بزرگ شما می خواهید – آنچه شما انجام می دهند برای جلوگیری از خود Bicep رشد

[ad_1]

یکی از مطلوب ترین عضلات است که بچه ها می خواهید به افزایش در اندازه عضله دوسر. که قابل فهم از آنها نشانه ای از قدرت است. نه به ذکر است این دختران آنها را دوست دارم بیش از حد.

مشکل این است که با وجود اراده و تلاش مطرح در گرفتن اسلحه بزرگ ترین بچه ها نمی دریافت نتایج آنها به دنبال. در واقع آنها تمرکز بر bicep فر 24/7 به عضله دوسر خود را به رشد. در عین حال به غیر از اولیه پمپ از جریان خون به عضلات در طی ورزش مطلقا هیچ چیز به دست آورد و در عرض 2 ساعت از اتمام تمرین هر گونه افزایش آنها فکر می کردند که دیدم به طور کامل از بین رفته اند.

آیا این صدا آشنا است ؟ آیا شما به این مشکل ؟

من شرط می بندم من می توانم به شما بگویم که چرا شما نمی دیدن نتایج هنگامی که در تلاش برای دریافت پایتون به اندازه بازوها. وجود چندین دلایل چرا عضله دوسر خود را رشد نخواهد کرد. در اینجا سه تا از آنها را.

روش – چه زمان تعداد هنگامی که شما بلند کردن ؟ اگر شما نمی توانید که یک جواب شما پیدا کردم یک مشکل عمده خود را با ورزش است که نگه داشتن سلاح های خود را از به دست آوردن اندازه. هیپرتروفی (رشد عضلانی دولت) رخ می دهد در 40 علامت دوم از ورزش خود را. اگر شما در حال پرتاب تا 8 تکرار و نه رسیدن به 5 ثانیه حداقل تعداد برای هر ورزش اکثریت بزرگی از کار خود را برای.

همچنین آیا استفاده از حرکت برای بلند کردن وزن است. شروع کار از عضلات ورزش طراحی شده است و با استفاده از آهسته و کنترل شده حرکت می کند. (اجرای 1 0 4 1 هم با آن کمک خواهد کرد و کمک به دیدار با قاب زمان مورد نیاز برای هیپرتروفی در 8 هرزه مجموعه.)

نکته: با استفاده از منفی بخشی از ورزش برای عضلانی خود را.

تغذیه – تا به حال شنیده عبارت “خوراک ماهیچه؟” اگر شما هر گونه تجربه, تحقیق در مورد عضله سازی و تکنیک های پس از آن من می دانم که این بیان جدید است برای شما. اما آنچه ممکن است جدید باشد و این است معنای واقعی در پشت آن. هنگامی که شما خوراک ماهیچه به ایجاد رشد عضلات شما به سادگی به آن چه به آن نیاز دارد زمانی که به آن نیاز.

پس چگونه شما “خوراک ماهیچه؟” خوب بسیار مختصر شرح خواهد بود به شما بدن و عضلات انرژی نیاز برای تمرین است که می آید از کربوهیدرات. پس از آن سوخت گیری بدن و عضلات را با مواد غذایی به آن نیاز دارد به رشد پس از تمرین است که باید به طور عمده از کیفیت پروتئین بدون چربی و چربی های سالم. قبل از تمرین تغذیه باید اتفاق می افتد در عرض یک ساعت به یک ساعت و نیم تمرین است. خود را بعد از تمرین مصرف می شود باید به عنوان به زودی به عنوان ممکن است پس از تمرین خود را در عرض 45 دقیقه تا یک ساعت اما قبل از آن بهتر است.

نگه داشتن در ذهن است که شما نیاز به کالری های اضافی را به کمک به کمک به رشد عضلانی است. اما این باید با کیفیت بالا و مواد مغذی متراکم کالری است. (نمی خوردن همه چیز را در دید.) نگه داشتن در ذهن است که پروتئین و سبزیجات مصرف می شود باید با هر وعده غذایی.

بقیه – اگر شما گرفته ام عضله دوسر خود را به یک دولت شکست و یا خستگی شدید در تمرین خود را که شما باید اگر شما می خواهید اسلحه های بزرگ و سپس استراحت و بازیابی مرحله بعدی فرایند ساخت. شما نیاز به آنها را 24 تا 48 ساعت حداقل برای تعمیر و بازیابی به منظور رسیدگی بعدی بار شما بر روی آنها قرار داده.

[ad_2]