10 مواد غذایی بیماران دیابتی باید به جلوگیری از

اکثر بیماران دیابتی می دانم که برای جلوگیری از قند است. آن را تنها حس می کند: اگر قند خون شما بیش از حد بالا است شما نباید وضعیت را پیچیده تر با خوردن بیشتر از همان.

اما قند در رژیم غذایی خود است که نه تنها مواد غذایی است که به بالا بردن قند خون خود را. کربوهیدرات ها و مصرف الکل خود را افزایش قند خون (گلوکز خون) در مورد به عنوان به سرعت به عنوان غذا خوردن قند مستقیما از کاسه. پروتئین ها و چربی ها به انرژی تبدیل می شود و برای بدن نیز هست اما نمی افزایش قند خون تقریبا به همان اندازه و نه تقریبا به عنوان به سرعت.

البته قند در خون است که دقیقا همان قند در مواد غذایی خود را. بدن انسان با استفاده از گلوکز به عنوان منبع انرژی. جدول قند ساکارز, میوه, قند فروکتوز و قند شیر لاکتوز است. وجود دارد دیگر قند و همچنین, اما در واقع این قندها در حال تبدیل به گلوکز در بدن انسان است.

نه هر کس است یک دندان شیرین, اما من قطعا انجام دهید. این می رود بدون گفت (اما من آن را می گویند به هر حال) است که بیماران دیابتی باید از خوردن هر چیزی ساخته شده با شکر یا شربت ذرت با فروکتوز بالا از جمله: آب نبات کیک, کوکی, یخ کرم, دونات, باد صبا, کرم, سیرک, بادام زمینی, soda pop, Kool-aid, نوشیدنی های ورزشی, شیرین, چای و یا نوشابه های میوه, شکلات داغ, کارامل, ذرت, ذرت آب نبات ژله, پودینگ, بستنی یخی, شربت, شربت, کرم پای, بشکه ترقه شکلات, کیک, کاستارد ژله, Nutella, milkshakes, کاپیتان بحران ، اگر من از دست رفته مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید به لیست.

زیر 10 مواد غذایی نیز باید اجتناب شود.

1. نان سفید. فرآوری آرد تبدیل به گلوکز تقریبا به عنوان به سرعت به عنوان قند خود را. در واقع نان سفید است که دارای همان گلوکز بر شاخص قند خون است. قند خون و شاخص های رتبه بندی با توجه به چگونه به سرعت از مواد غذایی خاص را افزایش می دهد سطح قند خون. بالا بد است کم خوب است. هر دو قند و نان سفید رتبه 100. سنگ-زمین نان گندم و نان سیاه بسیار پایین در شاخص قند خون است.

2. سفید شیرینی. آنها نگاه بسیاری مانند نان سفید آنها نیست ؟ جالب شیرینی بسیار بالاتر کالری به طور منظم از نان بیش از حد. دو برش نان برابر است با حدود 150 کالری در حالی که خوب به اندازه یک نان شیرینی حلقوی است که دو برابر آن است. نه این که شما نمی توانید خوردن شیرینی, اما دریافت غلات تنوع و به یاد داشته باشید که خوردن یک نان شیرینی حلقوی است مانند خوردن 4 برش نان تست.

3. Saltine کراکر. اگر شما بیکر شما اطلاع می دهد که سفید نان سفید و شیرینی کراکر همه شروع کردن با آرد سفید. همان درست است از استاندارد چوب شور. کل دانه بیسکویت و چوب شور بهتر است برای بیماران دیابتی و غیر دیابتی یکسان است.

4. سیب زمینی سفید. عجیب, سیب زمینی شیرین را کاهش glyemic شاخص و افزایش قند خون کمتر از سیب زمینی سفید انجام دهید.

5. برنج سفید. آیا شما متوجه یک الگوی در اینجا ؟ برخی از بیماران دیابتی را انتخاب کنید برای جلوگیری از هر چیزی سفید است.

6. اکثر غلات صبحانه. مگر اینکه آن را ساخته شده با غلات سبوس دار غلات صبحانه هم پردازش می شود مانند قند. حتی سریع بلغور جو دوسر افزایش قند خون است. سنگ برش بلغور جو دوسر برای شما بسیار بهتر است و در حال حاضر در دسترس در استاندارد فروشگاه های مواد غذایی, درست در کنار “منظم” بلغور جو دوسر. اما سنگ-برش انواع طول می کشد خیلی دیگر به طبخ به راحتی نیم ساعت یا بیشتر برای نرم کردن دانه به قوام منظم بلغور جو دوسر.

7. فوری پاستا و یا ماکارونی مخلوط. تقریبا هر چیزی را “فوری” و یا پردازش شکسته شدن به قند و شکر با سرعت بیشتری نسبت به فرم های طبیعی.

8. پاپ کورن. بله یکی دیگر از سفید item – اما مقدار کلید است. یک فنجان پاپ کورن (unbuttered) نمی خواهد خود را افزایش قند خون بسیار در حالی که خوردن یک تئاتر بزرگ پاپ کورن است مثل خوردن چند میله آب نبات.

9. میوه شیرین. به خصوص میوه های شیرین مانند هندوانه و آناناس حاوی بیشتر میوه-قند کمتر از میوه های شیرین اما دوباره مقدار کلید است. چند نیش نمی خواهد به شما صدمه دیده است.

10. الکل است. نه تنها آن را بالا بردن قند خون خود را, اما آن ممکن است اختلال در قضاوت خود را در مورد دیابت خود را. برای جلوگیری از این کار در دسترس نباشد.

Copyright 2010 Cynthia J. Koelker, M. D.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *