10 راهنمایی در مورد چگونه به کاهش سطح قند خون

[ad_1]

کنترل نشده افزایش سطح قند خون می تواند منجر به یک بیماری مانند دیابت. مردم خود را کاهش می دهد خطر ابتلا به دیابت از طریق ورزش و رژیم غذایی سالم است. اگر چه به انسولین و داروهای خوراکی می تواند کمک به کنترل افزايش قند خون خوردن مواد غذایی سالم است که هنوز هم بهترین راه برای سالم باقی می ماند. در اینجا برخی از راهنمایی های سالم برای کاهش سطح قند خون خود را:

  1. به طور منظم ورزش. اقامت مناسب و فعال با در نظر گرفتن یک ورزش منظم برای کمک به کاهش قند خون و کمک به سیستم ایمنی بدن در مبارزه با عفونت. ورزش منظم همچنین تنظیم سطح کلسترول و جلوگیری از افزایش وزن.
  2. نوشیدن مقدار زیادی آب است. نوشیدن حداقل هشت لیوان آب در هر روز. آب رقیق کردن خون و دفع قند از خون است.
  3. درمان آیورودا گیاهان. آن است که توانایی به کاهش گلوکز خون (هموگلوبین گلیکوزیله و گلیکوزیله پروتئین های پلاسما در بیماران غیر وابسته به انسولین دیابت است.
  4. مناسب دارو و مراقبت است.
  5. کم قند مواد غذایی است. کمک می کند تا قند خون پایین هستند زیرا هضم آهسته تر بدن. به عنوان مثال از کم قند مواد غذایی میوه ها مانند پرتقال و گلابی, سیب, جو دو سر, بادام زمینی و لوبیا.
  6. دارچین. آن را حاوی ترکیباتی است که برای کمک به انسولين را کارآمد تر بهبود هورمون توانایی را به گلوکز به سلول ها را که به آن نیاز دارد. شما می توانید یک خط تیره از دارچین در قهوه و یا آب و یا به سادگی جوش چوب دارچین و استفاده از آن به عنوان یک چای.
  7. پیاز خام یا پخته شده. آنها کاهش سطح قند در خون است. بیشتر پیاز خورده سریع تر آن کمک می کند تا کاهش قند خون.
  8. رژیم غذایی با فیبر بالا. سبزیجات خام خورده می شود و از آنجایی که فیبر اجازه نمی دهد که چربی و قند خون به سپرده در جریان خون است.
  9. لوبیا. آنها سرشار از پروتئین و پايين نشاسته است که کمک می کند تا کاهش دیابت قند ادرار.
  10. Ampalaya یا خربزه تلخ. تنها امیدوار کننده ترین گیاه/گیاهان دارویی برای دیابت امروزه به دلیل اثرات ضد دیابتی اموال. مطالعات نشان می دهد که ampalaya شامل قند خون پلی پپتیدی یک دشت انسولین مسئول آن قند خون پایین تر اثر است. خوردن ampalaya بسیار سالم است و بسیاری از اجزای مفید است که ما نیاز به بدن سالم و عاری از دیابتی بودن.

[ad_2]