10 راهنمایی در مورد چگونه به دیابت معکوس به طور طبیعی

[ad_1]

در حالی که دیابت داروها و تزریق انسولین و انواع دیگر ابزار ها و منابع است که می تواند کمک به کنترل سطح قند خون و کسب و کار می تواند هزینه دیابتی حداقل $10,000.00 وجود دارد بسیاری از راه های طبیعی است که می تواند حتی بیشتر موثر در مدیریت سطح قند خون علاوه بر اینکه ارزان است. نگه دارید در ذهن است که دیابت نوع 1 است غیر قابل برگشت و قابل پیشگیری نیست اما ایجاد تغییرات سالم می تواند کمک به کاهش علائم و عوارض. دیابت نوع 2 از سوی دیگر نه تنها می تواند مانع, اما همچنین می تواند معکوس شود. در اینجا 10 راهنمایی در مورد چگونه به دیابت معکوس به طور طبیعی.

چگونه به دیابت معکوس به طور طبیعی

1. اولین مرحله از دوره آموزشی پیشگیری است. یکی از راه های مهم برای کاهش خطر ابتلا به دیابت است و به حفظ وزن خود را تحت کنترل است. حداقل 80 درصد از کسانی که مبتلا به دیابت نوع 2 چاق هستند. چاقی اعتقاد بر این است که منجر به مقاومت به انسولین است که باعث افزایش احتمال ابتلا به پیش دیابت و دیابت نوع 2 است.

2. هنگامی که شما این بیماری یک گام بسیار مهم در مورد چگونه به دیابت معکوس به طور طبیعی این است که با رژیم غذایی خود را. رژیم غذایی است که در قلب هر دیابت درمان می شود. عناصر رژیم غذایی که به طور مستقیم تحت تاثیر سطح قند خون خود را در حال کربوهیدرات و قند و شکر که در حال تبدیل به گلوکز (قند ساده) بدن است که پس از آن منتشر شد به خون.

انسولین هورمونی است و سپس تولید شده توسط سلول های بتا در لوزالمعده و شارژ با از بین بردن این قند از خون و انتقال آن به سلول های مختلف بدن است. گلوکز مورد نیاز سلول های بدن به دلیل آن را فراهم می کند و سوخت و یا انرژی لازم برای فعالیت های روز به روز. این است که چرا بسیاری از بیماران دیابتی دچار خستگی و ضعف است. خطاب به انسولین ناشی از مقاومت به انسولین و یا بدن نمی تولید به اندازه کافی و یا هر گونه انسولین و گلوکز در خون باقی می ماند اثر گرسنگی سلول های سوخت آنها نیاز دارید.

پس از کربوهیدرات و قند تاثیر سطح قند خون شما نیاز به ایجاد تغییرات با این. تغییرات مهم شما نیاز به شامل حذف کربوهیدرات های تصفیه شده. این شامل تمام “سفید” غذاهای تهیه شده از غلات تصفیه شده مانند برنج سفید و ماکارونی و نان سفید ، این عاری از مواد مغذی از جمله فیبر و بالا بردن سطح قند خون را سریع به عنوان آنها سفر را از طریق سیستم گوارشی بسیار سریع است زیرا آنها حاوی هیچ چیز برای بدن به گرفتن نگه دارید و به منظور کند کردن روند هضم که منجر به قند خون خوشه.

به جای کربوهیدرات تصفیه و تبدیل به کربوهیدرات های پیچیده که هضم آهسته تر توسط بدن است که می تواند کمک به کنترل سطح قند خون و جلوگیری از قند خون خوشه.

قند عامل دیگری است که شما باید به در نظر گرفتن اگر شما با توجه به گام در مورد چگونه به دیابت معکوس به طور طبیعی. پس شکر به طور مستقیم بر سطح قند خون شما را مجبور به در نظر گرفتن کاهش مقدار قند مصرف می کند.

شما ممکن است نیاز به از بین بردن شکر سفید و غذاهایی که حاوی مقادیر بالایی از شکر خام. نگه داشتن در ذهن است که شما ممکن است نیاز به از بین بردن شکر به طور کامل اما آیا آگاهی از چگونگی آن می تواند بر سطح قند خون خود را و تنظیمات را بر این اساس که چقدر به خوردن و هنگامی که. به جای خوردن دسر شیرین هر روز شما ممکن است بخواهید به یک قطعه کوچک از دسر یک بار در هفته یا یک بار در ماه و غیره.

میوه ها حاوی قند طبیعی (فروکتوز) اما از آنجا که میوه ها حاوی بسیاری دیگر از ویتامین های مفید و مواد معدنی آنها باید خوب به شامل در رژیم غذایی دیابتی که تمایل به متفاوت از یک دیابتی را به دیگری.

3. اگر سطح قند را بسیار بالا یکی از بهترین راه هایی برای کاهش سطح بسیار سریع با ورزش. ورزش یک گام بسیار مهم است و همچنین رژیم غذایی به منظور دیابت معکوس به طور طبیعی. ورزش فواید بسیاری برای سلامت عمومی و رفاه ذهن, بدن و روح و روان. برای کسانی که مبتلا به دیابت و ورزش است که سود اضافه شده بودن قادر به بهبود حساسیت سلول های بدن به انسولین کمک می کند که ترویج جنبش گلوکز از خون به سلول های که در آن مورد نیاز است.

قبل از شروع هر برنامه ورزشی, آیا چک کردن با دکتر خود را به دلیل برخی از تمرینات ممکن است مناسب برای دیابتی به خصوص اگر شما را توسعه داده اند برخی عوارض مرتبط با دیابت مانند مشکلات پا, دید, مشکلات, و غیره.

4. فیبر است که از جنبه های مهم چگونه به دیابت معکوس به طور طبیعی آن را به عنوان کمک می کند تا برای آهسته کردن فرایند گوارش کمک می کند که برای جلوگیری از قند خون خوشه. در علاوه بر این به فیبر شما را از کربوهیدرات های پیچیده در بالا مورد بحث دیگر منابع بسیار خوبی از فیبر شامل میوه ها و سبزیجات و حبوبات و غیره.

فیبر محلول است که فراوان است مواد غذایی مانند لوبیا به ویژه مهم است زیرا آن را تبدیل به ژل مانند هنگامی که در ترکیب با آب است که بدن افت می کند به هضم آن را به عنوان سفر از طریق دستگاه گوارش در حالی که کمک می کند تا به کنترل سطح قند خون.

فیبر نیز مهم است برای هر برنامه کاهش وزن به دلیل آن کمک خواهد کرد که شما احساس فولر دیر خواهد شد که جلوگیری از پرخوری. از آنجا که بسیاری از بیماران دیابتی مبتلا به اضافه وزن هستند, ترکیب فیبر بیشتر در رژیم غذایی می تواند نه تنها کمک به کنترل سطح قند خون, اما همچنین می تواند کمک به کاهش وزن است.

5. به طور قابل توجهی کاهش و یا از بین بردن مواد غذایی که حاوی چربی های اشباع شده و چربی های ترانس. چربی های ترانس (در مارگارین یافت می شود به عنوان مثال) باید حذف شود به طور کامل و این می رود برای همه و نه فقط بیماران دیابتی است. چربی های اشباع شده باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی در جمعیت عمومی است. برای افراد مبتلا به دیابت که در حال حاضر در افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی, چربی های اشباع شده می تواند در حال حاضر وضعیت بد بدتر است.

علاوه بر افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی, چربی های اشباع شده می تواند منجر به مقاومت به انسولین است که می تواند منجر به پیش دیابت و دیابت نوع 2 است. چربی های اشباع شده معمولا در گوشت قرمز بالا چربی محصولات لبنی و غیره. جایگزین چربی های اشباع شده با چربی های مفید (اشباع و غیر اشباع اسیدهای چرب) معمولا موجود در زیتون و روغن زیتون و روغن های مختلف آجیل و دانه ها, ماهی های آب سرد ، ایجاد تغییرات کوچک به تدریج می تواند تاثیر بسیار زیادی در مبارزه خود را در برابر دیابت است.

6. در نظر اضافه کردن دارچین به عنوان برخی از ترکیبات موجود در دارچین نشان داده شده است قادر به کاهش سطح قند خون با کمک سلول های بدن جذب قند مانند انسولین و همچنین کمک به بدن در استفاده از قند خون بهتر است.

7. یاد بگیرند به طور موثر مدیریت استرس در زندگی شما. استرس می تواند به افزایش سطح قند خون به دلیل آن باعث انتشار هورمون های استرس. استرس نیز می تواند بر سطح قند خون خود را به طور غیر مستقیم به دلیل آن می تواند باعث پرخوری, ورزش نیست ، یک مطالعه نشان داد که بیماران دیابتی که قادر به کاهش سطح استرس خود را قادر به کاهش سطح قند خون خود را طوری مدیریت استرس بسیار مهم است برای بیماران دیابتی است.

8. یکی دیگر از نکات مهم در مورد چگونه به دیابت معکوس به طور طبیعی در نظر اضافه کردن مکمل های غذایی حاوی ویتامین های C و D و E و مواد معدنی مانند منیزیم روی و کلسیم می باشد. این ویتامین ها و مواد معدنی می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به دیابت مربوط به عوارض مانند بیماری های قلبی, بیماری های چشم و آسیب های عصبی. آنها همچنین می تواند کمک سلول بود به انسولین حساس تر و به طور قابل توجهی کاهش سطح قند خون.

9. به منظور جلوگیری از قند خون در سطح خوشه, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن خوردن چندین وعده غذایی کوچک در روز به جای دو یا سه وعده های غذایی بزرگ است که می تواند منجر به بیشتر سطح قند خون از انسولین قادر خواهد بود که مسئولیت رسیدگی به.

10. تغییر ذهن خود را و شما زندگی خود را تغییر دهید. نگاهی کنترل از سلامت خود را. در حالی که پزشکان و بسیاری دیگر از پزشکان سلامت خواهد بود یک منبع از راهنمایی های مفید و منابع شما همیشه باید در صندلی راننده. شما باید به طور فعال به کشف های مختلف درمان های جایگزین و اطلاعات است که کمک خواهد کرد که شما در غلبه بر دیابت یا مدیریت دیابت بهتر است. بسیاری از آن نیاز به آزمون و خطا است. شما باید اعتماد به نفس در توانایی خود را برای پیدا کردن پاسخ و راه حل برای کمک به شما در مدیریت این بیماری مزمن.

حتی اگر شما یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت سطح قند خون خود را ممکن است موارد زمانی که شما ممکن است تجربه نوسانات سریع در سطح گلوکز خون به علت استرس, برخی داروها, برخی مواد غذایی می خورید ، پیش بینی و پذیرش این موارد کمک خواهد کرد که شما حرکت رو به جلو سریعتر با مشاهده این به عنوان یک دست انداز در جاده و نه یک فاجعه بزرگ است که خروج تمام تلاش خود را برای مدیریت سطح قند خون خود را.

شما بیش از قادر به غلبه دیابت است. شما باید به این باور است که به منظور ایجاد تغییرات لازم شما نیاز به ایجاد و یا این بیماری را معکوس و یا به راحتی مدیریت دیابت در حالی که علائم و عوارض را به حداقل برساند.

[ad_2]