چگونه ورزش می تواند معکوس به ديابت نوع 2

دیابت نوع 2 تحت تاثیر قرار میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان است. برآورد شده است که در 20 سال آینده به طور کلی بروز دیابت ممکن است دو و یا حتی سه گانه. در حالی که به نظر می رسد بسیاری از تحقیقات در حال انجام در زمینه دیابت, بهترین درمان است که هنوز هم در دسترس است که رژیم غذایی و ورزش است.

در حال حاضر انجمن قلب آمریکا توصیه می کند انجام حداقل 150 دقیقه با شدت متوسط ورزش های هوازی به منظور سالم ماندن. اما وقتی که می آید به مدیریت دیابت, این احتمال وجود دارد که ورزش بیشتر مورد نیاز است.

تعریف شدت متوسط ورزش های هوازی است که در آن فرد با انجام ورزش احساس از نفس افتاده است و قادر به صحبت می کنند به راحتی در یک جمله کامل. برخی از نمونه های با شدت متوسط ورزش های هوازی شامل دویدن, پیاده روی سریع و شنا و دوچرخه سواری. هر گونه فعالیت های ورزشی مانند تنیس یا بدمینتون نیز در این مجموعه گنجانده شده.

پس چگونه ورزش می تواند معکوس دیابت نوع 2?

وجود دارد تعدادی از مکانیزم های مختلف است که فرض شده است. در اینجا ما باید یک نگاه اجمالی به چگونگی ورزش می تواند کمک به بهبود کنترل قند خون و احتمالا حتی معکوس دیابت نوع 2 است.

ورزش باعث بهبود حساسیت به انسولین

یکی از شایع ترین مکانیسم های زیر بنایی توسعه دیابت مقاومت به انسولین است. این اشاره به یک مقاومت بافت در بدن به اقدامات انسولین است. انسولین یک هورمون است که توسط منتشر شد لوزالمعده که مسئول هل دادن گلوکز است که جذب شده از مواد غذایی به سلول ها به ارائه آنها را با انرژی است.

اگر سلول های خود را تبدیل به انسولین مقاوم در برابر آنها نمی توانند گلوکز که برای آنها لازم است به طور معمول تابع.

از آزمایشات بالینی آن است که در حال حاضر آشکار است که ورزش های هوازی می تواند در بهبود حساسیت به انسولین در افرادی که دچار دیابت نوع 2 است. در حالی که توصیه های ساخته شده مربوط به تمرين با شدت متوسط آن نشان داده شده است که حتی ورزش خفیف شدت ممکن است برخی از اثر در قند خون.

تحقیقات بیشتر نشان داده است که يک وهله فعاليت هوازی با شدت متوسط می تواند در بهبود و افزایش حساسیت به انسولین تا 72 ساعت است. بنابراین مهم است که تمام افراد مبتلا به دیابت هر روز ورزش به منظور حفظ این اثر مثبت است.

ورزش باعث کاهش چربی بدن

آن است که به خوبی شناخته شده است که ورزش منظم می تواند کمک به کاهش چربی در اطراف شکم. کم چربی بدن نشان داده شده است برای بهبود کنترل قند خون.

چاقی یک مشکل شایع در دیابت نوع 2 است. اگر یکی بود به از دست دادن مقدار قابل توجهی از وزن بیش از یک دوره از زمان و سپس کنترل قند خون می تواند تبدیل به بسیار ساده تر. در واقع برخی از بیماران که اعمال به طور منظم و از دست داده اند یک مقدار خوبی از وزن شده اند قادر به معکوس دیابت خود را به طور کامل.

ورزش باعث بهبود سلامت قلب

با نگه داشتن قلب پمپاژ در یک سرعت سریع تر ورزش می تواند تقویت عضله قلب و بهبود بهره وری آن.

ورزش همچنین کمک می کند تا کاهش سطح کلسترول و اجازه می دهد تا برای خوب فشار خون کنترل. این دو فاکتور مهم در پیشگیری از بیماری های قلبی است که بسیار شایع در افراد مبتلا به دیابت است.

ورزش اجازه می دهد تا بهتر کنترل قند خون

فعلی شواهد پزشکی نشان می دهد که آن دسته از افراد که انجام ورزش منظم می تواند به کاهش سطح قند خون نزدیک به 20٪.

هنگامی که در ترکیب با بهبود حساسیت به انسولین و ورزش قطعا می تواند کمک به افراد را کامل شارژ از سطح قند خون خود را.

نتيجه گيری

ورزش و مدیریت دیابت رفتن دست در دست. برای آن دسته از افرادی که جدی در مورد معکوس دیابت و ورزش می تواند نقش مهمی در کمک به آنها در رسیدن به هدف خود است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *