چه چیزی را برای ناهار ؟ سعی کنید هلو و موز

اگر شما به دنبال چه چیزی را برای ناهار سعی کنید هلو و موز. نه تنها آنها شما را پر کنید تا شما را در ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها و هنوز هم اضافه کنید خیلی به وزن خود را. بد نیست اگر شما مانند من هستند و نه خیلی جوان و تماشای همه چیز را می خورید.

چرا که نه ؟ پس از تمام بدن است نه آنچه در آن یک بار بود غذا-ماشین سنگ زنی از شانزده سال یا بیست و شش ساله که برای ماده.

چیز برگر یا Egusi/سوپ خربزه با زد یام هستند مواد غذایی جالب توجه اما شما همیشه لازم نیست به آنها را بخورند – مگر, البته, شما به اندازه کافی خوش شانس به کار کتابچه راهنمای کاربر.

اما من خیلی خوش شانس است که من اغلب انجام یک کار کم تحرک. نه این که من نمی خواهم کار من اما من آرزو می کنم آن را با برخی از فعالیت های فیزیکی — فقط به اندازه کافی برای شکستن عرق و نگه داشتن وزن دائمی کردن اما نه تا آنجا که به تایر مچ پا, زانو و استخوان. من نیاز به آن زمانی که من به سن نود و مثل من nonagenarian ، که توسط راه.

برای شروع هلو و موز مکمل یکدیگر مانند آب و سیمان. در ترکیب آنها را رفع گرسنگی خود و برآورده اشتها خود را.

اگر شما تعجب که در آن برای دریافت تازه هلو و موز فروشگاه های بزرگ مانند Y توقف و فروشگاه مورد علاقه من هستند. پیدا کردن فروشگاه نزدیک به شما که در آن شما می توانید به راحتی خود را عرضه هلو و موز.

تا زمانی که من شروع به نوشتن این مقاله من می دانستم که هرگز هلو می تواند تازه کردن بدن, صورت, ظاهر پوست و حتی ممکن است کاهش سرعت روند پیری. شما نمی نیاز به هر گونه دلایل بیشتر شامل هلو در منوی خود را, آیا شما?

یکی از خاص بعد از ظهر من در جستجوی چه چیزی برای خوردن ناهار در محل آجیل بادام. به طور معمول من جست و خیز ناهار چون من فکر می کنم ناهار بی اهمیت است به خصوص اگر شما مثل من هستند با سبک زندگی بیحرکت. من نشستن در اطراف در تمام طول روز گاهی تا کشش دست اما به سرعت عقب نشسته بر روی یک صندلی.

نکته این است که من نمی زیاد است و در نتیجه سزاوار نیست مقدار مواد غذایی است. برخی از روزها زمانی که من احساس گرسنه (بدون حس گناه) من می خواهم درایو به نزدیک ترین فروشگاه و خرید یک ساشه و یا دو تا از آجیل بادام. بلافاصله من رو به عقب به ماشین من انگشت خواهد rip باز کوچک کیسه های پلاستیکی و ریختن آجیل یا سه یا پنج در یک زمان تا زمانی که من انجام شد. پس از آن من خواهد چهره دیگر بسته و مقابله با آن یک ضربه درست مثل من ، هر کیسه بود walloping 130 کالری تا با هم کمی از این میان وعده به من 260 کالری است.

اکثر مواقع من گرسنگی خواهد ناپدید می شوند من اجازه می دهد تا از طریق ادامه روز با سبک زندگی بیحرکت نشستن بر روی مدفوع, گاهی اوقات, ایستاده, اگر من به استرس یک نقطه هنگامی که صحبت کردن به پدر و مادر و فرزندان خود را به انجام بهترین من می تواند به کاهش حتی اگر تنها به طور موقت فیزیکی خود را و گاهی اوقات روان خود را از زحمات.

آیا من دچار سوء تفاهم. بار وجود دارد که من را از یک مشاوره اتاق به دیگری در سراسر کوتاه راهرو به یخچال و فریزر برای انتخاب یک واکسن یا دراز کردن یک دست به زیر و رو کردن از طریق دیوار کابینت برای یک سوزن سرنگ و یا دستکش.

هیچ کس در حواس خود را تماس با هر یک از این فعالیت ها چیزی جز بی تحرک که یک بار سنگین از مواد غذایی مانند زد یام یا گری یا برنج یا گوشت بز و یا سوپ و یا سیب زمینی سرخ شده و یا همبرگر یا ساندویچ های غیر ضروری خواهد بود. همین دلیل است که من سعی کردم به نگه داشتن من ناهار بسیار ساده و محدود به بادام آجیل.

به طوری که بعد از ظهر وقتی که من برای جستجو چه به غذا خوردن در محل بادام آجیل ذهن من حل و فصل موز و هلو. خوب این بود که من هرگز از خوردن موز یا هلو, اما من می دانستم که هرگز از آن می تواند یک جایگزین خوب برای من دو بسته از بادام در حدود 260 کالری است. جایی در مغز من موز و هلو مخفی شده بود در چشم ساده پس از من تو را دیدم پسرم Jermane نیش یک گوه از موز و دختر من امی گزش تکه های هلو.

“این است که همه هلو شما خریداری؟” من تا به حال خواسته امی زمانی که من او را دیدم خوردن یک هلو. “بله پدر, متاسفم,” او گفت:.

روز بعد در زمان ناهار به جای خرید دو بسته بادام در گوشه ای از فروشگاه من رفت به ‘توقف و فروشگاه مواد غذایی فروشگاه و انتخاب دو رسیده اما شرکت هلو و یک دسته از چهار رسیده, شرکت موز.

در ماشین من گشتم زیر صندلی و یک نیمه پر از آب که با من شسته هلو. من مجموعه ای از یک هلو در تمیز کردن دستمال در جلوی صندلی مسافر برگزار شد و یک دیگر مهلت آن به صورت فرورفتگی و لکه های نرم افزاری که من دوست ندارم در میوه ها است.

راضی دندان من کمی به آن و در زمان یک تکه از خوش طعم هلو. چه خوشمزه, طراوت, کمی دارای مزه تند و طعم! به پوست احساس از پوست ساخته شده من می خواهم به نگه داشتن میوه کمی طولانی تر اما گرسنگی بود بهتر از من.

هلو مغذی با مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. من فکر نمی کنم آنها با توجه به احترام سزاوار آنها در میان میوه های خانواده است.

ناف این است که بسیار محبوب و همه جا, میوه, بنابراین بدون نیاز به بحث در مورد آن را در هر جزئیات تنها به گفتن است که من را هم به انتخاب من ناف پس از من آن را می خواهم دقیقا راه درست را نه بیش از حد رسیده یا زیر رسیده رسیده و قوی و آسان برای پوست کندن از بالا, نه پیچ و تابدار. مثل هلو و موز حاوی ویتامین ها مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است.

طبق معمول موز را نا امید نیست و من خوردم دو تا از چهار. به زودی پس از من گرسنگی رفت و من شروع به رنج می برند از پست-شکم پرستی ناامیدی.

شاید من overindulged در مواد غذایی شیرین و مواد غذایی که من هنوز هم به یاد داشته باشید مادر بزرگ من به من هشدار در برابر زمانی که من یک پسر جوان است. من تا به حال فرار به ماندن با او در من ایجاد کرد در Akokwa چون من می خواستم برای فرار از نظارت پدر و مادرم. مادرم به ویژه در خواهد آمد به طوری که اغلب به اتاق من به من چک کنید و بپرسید “آیا شما خوب پسر من?” حتی اگر همه او می خواستم بدونم که من حلق آویز کردن با. مادر بزرگ هرگز زحمت با هر که او را برخی از تلخ سوپ با برگ خشک ماهی به من او هجده ساله نوه: تلخ برگ سوپ پخته شده, کنسرو ماهی.

من از دست مادر بزرگ. مرا ببخش که من پرت, اما من فکر کردم شما باید درک نوع شخص من هستم – حداقل کمی از آنچه که من به عنوان یک کودک.

مجبور نوع شخصی من تبدیل شده اند به من اضافه کردن کالری و هزینه دو هلو و دو موز. یک هلو به اندازه خوردم شد حدود 70 کالری, دو نفر از آنها 140 کالری است. می گویند بزرگه موز حاوی 150 کالری, دو حاوی 300 کالری است. با هم دو هلو و دو تالار موز اضافه کنید تا حدود 440 کالری; نه چندان گران قیمت یا – همه برای قیمت تنها $2.00.

هلو و موز پر کردن معده بهتر است از بسته های کوچک از بادام آجیل. دفعه بعد شما در حال تعجب چه به غذا خوردن برای ناهار سعی کنید دو تا هلو و دو موز. من قول می دهم شما را به لذت بردن از آنها. اگر شما یک فرشته وزن احساس گناه نکنید; شما تا به حال یک وعده غذایی سالم و تنها مصرف حدود 500 کالری.

پایان

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *