پیستون 0.50 پراید صبا عظام – 3996 – مشخصات، قیمت و خرید از توربویدک

پیستون خیر تنها در معرض نیروهای عمودی در هنگام احتراق قرار می گیرد ، بلکه نیروهای جانبی ناشی از تغییر و تحول مداوم زاویه میله اتصال نیز در آن موثر است. به برهان همین نیروهای جانبی ، پیستون نیاز به سطح های صاف داراست تا به دیواره سیلندر برسد و پیستون را پیستون چه عمودی نگه دارد. این دسته تفنگ بادی به علت ضربات ناشی از فنر و پیستون، زمان شلیک اصطلاحا “لگد” می زند و به همین ادله نسبت به سایر مدلها، از دقت کمتری برخوردار است. همین مختصات به همین عامل می باشد که در اثر بالا رفتن بیش از حد دما، همین قطعه به دیواره سیلندر نچسبد و کارایی موتور را مختل نکند. پیستون قطعه ای تقریبا استوانهای شکل می باشد ؛ تقریبا از آن بر روی که سازندگان همین قطعه ، به مقدار مضاعف قلیل به آن شکل بیضوی می دهند چرا که به دمای پیستون به هنگام حرکت ماشین به شدت بالا می رود و حتی ممکن می باشد به دماهایی زیرا 2200 درجه سانتی گراد نیز برسد و همین دستور باعث انبساط پیستون می گردد و در همین حالت است که پیستون شکل استوانه ای به خود می گیرد . شکل و تعداد قرارگیری سوپاپ ها در سیلندرهای خودرو مختلف است. لوله پیستونی، در کنار لوله سیلندری هیدرولیک یک عدد از مهمترین بخش های موتور اتومبیل را تشکیل می دهد. پیستون های دو روزگار را در سواریهای سایز کوچک کلیدی موتورهای کم حجم تماشا میکنیم. به جهت پرهیز ازین دو مشکل پیستون رینگ طراحی و ساخته می شود تا در داخل شیارهایی در بدنه ی پیستون کارگزاری گردد. در همین طرز به جهت خودداری از انتقال حرارت سر پیستون (که در مجاورت احتراق سوخت است) به بدنه پیستون ، یک سر حرارتی شامل شیاری می باشد که در نزدیکی سر پیستون و به موازات شیارهای حلقه تولید می‌گردد کلیدی همین فعالیت تا اندازهای راهی که حرارت را از سر پیستون به بدنه آن منتقل میسازد کاهش میکنند. حلقه هایی که وظیفه دوری از خروج سوخت و هوای فشرده در زمانه جرم یا گاز محترق شده در دوران احتراق را برعهده دارند، رینگ های کمپرسی نامیده می شوند و عملکرد آن‌ها مطابق صورت تحت سمت چپ می باشد. چرخش موتور الکتریکی تا جایی ادامه پیدا می کند تا هوای درون مخزن، به میزان کافی فشرده شود. بیش از 60 % اصطکاک داخل موتور از حرکت مجموعه پیستون ناشی می شود ، به این ترتیب این نصیب از اصلیترین بخشهای تمرکز به جهت بهبود کارایی موتورها است. 3- خوب تر هست ضخامت پیستون دست کم 60 تا 80 % ترازو قطر داخلی سیلندر باشد، این به‌این معناست که به جهت سیلندری به قطر داخلی100mm اندازه ضخامت پیستون حداقل 60mm تا 80mm خواهد بود. این حذف وزن را به دستکم می رساند و سطح تماس بین پیستون و دیواره سیلندر را کاهش می دهد ، به این ترتیب اصطکاک کاهش می یابد. موتورهای تولیدی مدرن اصطکاک در میان پیستون و دیواره سیلندر را کلیدی استعمال از روکش های پیستون کم اصطکاک ، عمده کمتر می دهند. آلومینیوم کانادایی پس از تست به روش اسپکتروفتومتری، قالبگیری شده و در وزنهای یکسان و در بعدها دقیق اساسی تلرانس 0/005 میلیمتر ماشینکاری دقیق می شود و آن گاه به طریق سرد روکشکاری قلع انجام می شود، عاقبت اینکار پیستونی مهم ابعاد ظریف بوده که بر اثر حرارت تغییر تحول سایز نمی دهد روکش قلع باعث کاهش اصطکاک و خوردگی شده و ارتفاع قدمت پیستون را ارتقاء می دهد. امروز که رکورد 5 میلیون عدد پیستون را رد میکنیم، منتخب از آن برعهده این 3 خطی بوده که خودمان احداث کردیم و اساسی افتخار اعلام می‌کنیم که همین 3 تا خط تماما عملیاتی و تولیدی الان زیر توشه میباشند و انشاءالله در سال 99 نیز میزان دارایی شرکت بر مبنای ظرفیت همین خطوط چشم شده است. یک واقعه مهمی که آن‌گاه از این سالهای علم و تجربه و شاید نیز تلاش و غلط در همین صنعت حادثه افتاده، این است که هنگامی که کسی به عنوان مثال میخواهد یک قطعه را تولید کند، برای مثال پیستون TU5 که بر روی خودروی 206 بسته میشود، میآیند نقشه و مثال همین پیستون را برمیدارند و میفرستند به یک شرکت خارجی که خط ساخت همین جنس را دارد ایجاد مینماید و می گوید ما خط ساخت این قطعه را میخواهیم و آن کمپانی خارجی میآید یک خط طراحی میکند، فیکچرهایش را طراحی میکند، روند را طراحی میکند، برنامه PLC یا این که برنامه ماشینآلاتی که به شکل CNC میباشند را مینویسد و پول اینها را می گیرد و همه اینها را هماهنگ می کند و تیم ما میروند برای مثال یک ماه در کره، چین یا این که آلمان ساکن میشوند، تدریس میبینند در آنجا، سپس برمیگردند و میآیند داخل مرز و بوم و سپس مستشاران خارجی بلند می گردند و میآیند تا یک‌سری ماه حساس هزینههای دوچندان بالا و اینجا بومی میگردند تا همین تولید را در اینجا برای ما به ثمر برسانند. همین حیطه می باشد که عمده گسترش می یابد و بنابراین از قسمت ذیل پیستون یک مخروط به باطن ساخت می شود تا مسافت بیشتری فی مابین همین تاج و حلقه پیستون در اطراف تراز بالا ایجاد شود. از مزایای چدن نیز می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت ، بها زیر و انبساط کم آن اشاره نمود و معایب آن هم شامل مواقعی زیرا وزن بسیار و انتقال حرارت قلیل piston yz450f می باشد . ولی چنانچه پیستون را پهن و طول شاتون را کوتاه نماییم اتفاقی که میافتد همین هست که توان تولیدی و سرعت ایجاد شده به قدری مضاعف میباشد که می تونیم به جهت مثال ; لندکروز را نام ببریم . Q/A، اهمیت کاهش سطح مقطع، سرعت افزایش می یابد. پروانه صورتی رنگ (که محور آن به میل لنگ کمپرسور متصل است) اهمیت گردش خود، کمپرسور را خنک می کند. ما حتی پنج، شش قلم از این 10 مورد را امداد کردیم که کمپانی های دیگر ساخت کنند، یعنی آمدیم مثال دادیم، تکنیکال شیت و داده ها دادیم، آنگاه نمونهای که ساخت کردند، بردیم آزمایش کردیم، به آن‌ها فیدبک دادیم و تمامی این امور باعث به همین شد که توانستند اصلی آن کیفیتی که آیتم تایید استانداردها و موردنظر ما است، جنس ایجاد نمایند و امروز ما از واردات این اقلام خودکفا شدیم. اگر شما همین نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در مورد piston 125 sx لطفا از سایت ما دیدن کنید.