واکنش هیپوگلیسمی: رفع آن با چربی!

[ad_1]

واکنش هیپوگلیسمی می تواند کل یک کابوس! من می دانم آن را برای من بود وقتی که من برای اولین بار تشخیص داده شد. در ابتدا من به معنای واقعی کلمه تا به حال هیچ ایده آنچه که من می تواند انجام دهد برای رفع این مشکل و یا حتی مقابله با این مشکل است. من فکر کردم: “چه می توانم بخورم؟”

من می دانستم که رژیم غذایی کلیدی بود اما من دقیقا باید این فرمول برای رفع مشکل من و پزشکان به من کمک نمی کند بیش از حد. آنها به سادگی می خواستم به من در پزشکی ساخته شده است که به من ضربه زد و به من ارسال در راه من. منظورم این است که همه ما می دانیم اهمیت پزشکان و من قدر آنچه را که آنها انجام می دهند اما چند بار انجام آنها فقط از طریق حرکات? اجرای آزمایشات تجویز دارو!

خوب پزشکان تا به حال چیزی به من کمک کند! بنابراین من تا به حال برای کمک به خودم بود که هیچ چیز جدید به من یک 4-زمان بازمانده از سرطان مورد استفاده قرار گرفت و با استفاده از رژیم غذایی و مکمل به عنوان یک راه برای بهینه سازی سلامت من. بنابراین شروع کردم به تحقیق و صحبت با متخصصین تغذیه شخصی مربیان و بدنسازان است. من یاد گرفتم در مورد رژیم غذایی کم کربوهیدرات و رژیم غذایی Ketogenic و از کسانی که رژیم های غذایی گرفتم در مورد اهمیت چربی در درمان تمام انواع شرایط از جمله واکنش هیپوگلیسمی.

در حال حاضر اجرا نمی کردن فقط رتبهدهی نشده است چرا که اشاره کردم ، چربی بدست رپ بد در طول سال اما واقعا می تواند به نفع شما وقتی خورده با رژیم غذایی مناسب. شما ببینید سوختگی بدن کربوهیدرات و سپس چربی و سپس پروتئین… و ما می دانیم که واکنش هیپوگلیسمی است که اساسا در واکنش به کربوهیدرات به ویژه کربوهیدرات های ساده است. قرار داده و با واکنش هیپوگلیسمی شما را از خوردن کربوهیدرات و 1 تا 4 ساعت بعد بدن شما ترشح بیش از حد انسولین و باعث قند خون خود را به رها کردن. این البته همراه با تمام انواع از سرگرم کننده نشانه هایی مانند سرگیجه و اضطراب و لرزش اندام سرد طپش قلب ،

بنابراین پس از یادگیری این من تصمیم به پایین من کربوهیدرات به طور چشمگیری و اضافه کردن چربی بیشتر! شروع کردم به خوردن بیشتر گوشت قرمز و گوشت و کره بادام زمینی, پنیر, روغن نارگیل و کره و خامه سنگین. به یاد داشته باشید اگر بدن خود را بدون کربوهیدرات برای استفاده به عنوان منبع انرژی از آن استفاده خواهد کرد ،

نه تنها من پایین تر من مصرف کربوهیدرات اما زمانی که من خوردم و کربوهیدرات و من فقط به خوردن کربوهیدرات های پیچیده و من آنها را خوردند با چربی… و در بالا از آن, من از بین تمام غذاهای تصفیه شده از رژیم غذایی من همه ساده و کربوهیدرات های نشاسته ای و قند و کافئین و الکل. نه این چیزهایی که بسیار مهم است به شما در گرفتن واکنش هیپوگلیسمی تحت کنترل است.

برای مثال در صبح برای صبحانه همراه با وعده پنیر و سفیده تخم مرغ من می خوردن حدود یک چهارم کاسه بلغور جو دوسر خام با کره و خامه سنگین روغن نارگیل و چند زغال اخته. این ترکیب چربی با کربوهیدرات خواهد کم کردن سرعت توسط بدن جذب رای دادن و نگه داشتن سطح قند خون من از خونتان. این به نوبه خود به حفظ سطح انسولین از خونتان و باعث قند خون قسمت.

در پایان یاد گرفتم که خوردن مکرر وعده های غذایی بسیار مهم بود. من همچنین متوجه شدند که خوردن یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات و یک رژیم غذایی سرشار از چربی فیبر و پروتئین کلیدی برای من قادر به زندگی “عادی” و فعال زندگی دوباره است. آن زمان برخی از زمان برای من بدن برای تنظیم. در ابتدا سطح انرژی من پايين بود و من خسته به راحتی اما در عرض چند هفته من تنظیم شده بود و تا به حال من جدید رژیم غذایی سیستم به یک علم است.

به عنوان سلب مسئولیت من یک پزشک هستم اما من یک فرد است که بدست من واکنش هیپوگلیسمی تحت کنترل به طور طبیعی از طریق رژیم غذایی به تنهایی. اگر شما در حال شروع یک رژیم غذایی جدید من همیشه توصیه می شود مشورت با دکتر خود. همچنین به عنوان شما شروع به نگه داشتن یک مجله غذایی و به یاد داشته باشید که اگر شما از لحاظ بدنی فعال هستند و ورزش و یا بلند کردن وزنه رژیم غذایی خود را باید به حساب است. اقامت متمرکز و مصمم و امیدوار!

[ad_2]