هواپیما بنفش پنجره نوسازی

[ad_1]

هواپیما شیشه محوطه و پنجره ها.

تعمیرات قابل کنترل تر هستند زمانی که آنها در حال تعمیرات پلاستیک شیشه محوطه و پنجره ها در غیر تحت فشار هواپیما. برای تحت فشار هواپیما تعویض یا تعمیر ویندوز پلاستیک مطابق با توصیه سازنده. وقتی بنفش هواپیما شیشه جلو و جانبی ویندوز آسیب دیده آنها معمولا جایگزین مگر اینکه آسیب جزئی است و یک تعمیر نمی خواهد در خط دید. شیشه جلو اتومبیل تعمیرات معمولا نیاز به مقدار زیادی از کار. جایگزینی قطعات به راحتی در دسترس هستند بنابراین جایگزینی است که به طور معمول مقرون به صرفه تر از تعمیر. شما می توانید درک از این که تجهیزات پشتیبانی زمینی طراحی شده است مدت طولانی به دنبال یک راه حل برای هواپیما بنفش پنجره نوسازی.

بار وجود دارد که یک شیشه ممکن است ترک خورده و ایمنی اختلال است. در این مورد تعمیرات را می توان با توقف حفاری به پایان می رسد از کرک با # 30 مته (1/8 اینچ) برای جلوگیری از تمرکز تنش باعث نرم افزار به ادامه. مته یک سری از شماره 40 سوراخ نیم اینچ از لبه crack حدود نیم اینچ از هم جدا و تسمه از طریق این سوراخ با برنج ایمنی سیم و مهر و موم با روشن سیلیکون برای ضد آب است. الماس برش ماشین سر نیز توسعه یافته اند برای کاهش و حذف چرنده.

تعمیرات موقت بیش از حد ممکن است. یک راه برای ساختن یک تعمیر موقت به توقف مته به پایان می رسد از کرک و سپس با مته شماره 27 سوراخ در هر اینچ یا بیشتر در نرم افزار. استفاده از AN515-6 پیچ و AN365-632 آجیل با AN960-6 واشر در هر دو طرف از پلاستیک است. این را نگه کرک هم بیشتر و جلوگیری از شکستگی تا شیشه جلو اتومبیل می توان به درستی تعمیر و یا جایگزین.

تجهیزات پشتیبانی زمینی طراحی شده است.

تعمیرات دائم با استفاده از یک هدف خاص الماس برش سر ماشین در حال حاضر امکان پذیر است. هواپیما شیشه جلو و یا کنار پنجره ها با ترک های کوچک است که تحت تاثیر قرار تنها ظاهر به جای airworthiness از یک ورق تعمیر ممکن است با اولین توقف حفاری به پایان می رسد از کرک با # 30 یا 1/8 اینچ مته. سپس با استفاده از یک امپول سرنگ و سوزن برای پر کردن شکاف با polymerizable سیمان مانند PS-30 یا جوش-40 و اجازه می دهد مویرگی اقدام به پر کردن شکاف به طور کامل. خیس پایان 1/8-inch بنفش راد در سیمان به شکل یک کوسن و قرار دادن آن در جلوگیری از حفر سوراخ. اجازه می دهد تعمیر و خشک برای حدود 30 دقیقه و سپس تمیز کردن میله خیط و پیت کردن با ورق.

پرداخت و در پایان می توان به دست آورد و در صورت زیر است. آن است که ممکن است در درون محدودیت های خاصی برای حذف خش و تعمیر علائم از پلاستیک اکریلیک. سنباده که ممکن است تاثیر منفی پلاستیکی را خواص نوری و تحریف خلبان چشم انداز باید اجتناب شود.

اگر خراش یا تعمیر علائم در یک منطقه است که می تواند sanded آنها ممکن است حذف شده توسط اولین سنباده منطقه است. استفاده از 320 – یا 400-ماسه ساینده کاغذ است که پیچیده در اطراف یک احساس و یا لاستیک پد.

استفاده از دایره مالش حرکات فشار نور و صابون مایع ملایم راه حل به عنوان یک روان کننده. پس از سنباده کامل شستشو سطح به طور کامل با آب در حال اجرا. سپس با استفاده از 500 شن مقاله در ادامه به آرامی. نگه دارید در حال حرکت به بالاتر کاغذ شن و ماسه و شستشو تا زمانی که همه از سنباده یا تعمیر علائم حذف شده اند. پس از استفاده از جنگل ساینده مقاله با استفاده از ترکیب مالش و چرم گاومیش در یک حرکت دایره ای برای حذف همه آثار از سنباده.

اکریلیک شیشه نوسازی.

اکریلیک شیشه نوسازی را می توان به خوبی به پایان رسید و هواپیما ویندوز ممکن است تمیز شستن آنها را با صابون ملایم و آب در حال اجرا. مالش سطح با دست برهنه خود را در یک جریان آب است. دنبال با همان روش اما با آب و صابون. پس از صابون و خاک شده اند flushed دور خشک و سطح با نرم پارچه تمیز و یا دستمال و لهستانی آن را با یک شیشه پاک کن به خصوص مورد تایید برای استفاده در هواپیما پلاستیک شفاف. این پاک کننده ها ممکن است خریداری شده از طریق هواپیما عرضه خانه.

یک لایه نازک از موم را پر کنید هر دقیقه خراشیدگی که ممکن است در حال حاضر و به علت بارش باران به شکل قطرات است که به راحتی دور توسط باد.

بنفش حفاظت شیشه.

اکریلیک شیشه جلو که اغلب به نام “عمر” شیشه به آنها را متمایز از کسانی که ساخته شده بسیار کوتاه تر-زندگی استات مواد. حتی بنفش هواپیما شیشه جلو باید حفاظت از نابسامانی از عناصر.

زمانی که یک هواپیمای پارک شده در نور مستقیم خورشید شیشه جلو را جذب گرما و در واقع تبدیل به داغتر از هر دو در داخل هواپیما و یا در خارج از هوا. خورشید باعث خواهد شد در داخل یک بسته هواپیما برای تبدیل شدن به بسیار گرم و این گرما نیز جذب شده توسط پلاستیکی و شیشه جلو اتومبیل.

برای محافظت در برابر این آسیب آن است که عاقلانه به نگه داشتن هواپیما در آشیانه. اگر این است که ممکن است برخی از نوع سایه باید ارائه شود به نگه داشتن خورشید از آینده در تماس مستقیم با شیشه جلو اتومبیل. برخی از هواپیما صاحبان استفاده از close-fitting, مات, بازتابنده پوشش بر روی شیشه جلو اتومبیل. در بسیاری از موارد این اتحاد انجام بیش از آسیب خوب. این پوشش ممکن است جذب رطوبت از هوا رها کردن بخارات مضر و اگر آن را لمس سطح پلاستیکی آن می تواند باعث چرنده و یا دقیقه ترک به فرم در شیشه جلو اتومبیل. یکی دیگر از خطر در استفاده از چنین پوشش است که شن و ماسه می تواند منفجر تحت پوشش و خراش های پلاستیکی.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *