میوه برای دیابت خوب است مفهوم – می دانید بهترین میوه ها

چه میوه ها می تواند به بیماران دیابتی خوردن ؟ این در واقع اضطراب سوال قرار داده و توسط هر کسی در معرض ابتلا به دیابت یا پیش دیابت است. اما زمانی که شما مبتلا به دیابت ممکن است افزایش یک شک معقول در مورد مصرف میوه ها, دیابت و خطر در آن است. آن's تا حدودی واقعی نگرش به دانستن عوامل موثر در آن در میوه ها کمک به حفظ سطح قند خون نرمال. انجمن دیابت آمریکا تاکید می کند که خوردن میوه ها حاوی ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر غذایی خوب برای حفظ کردن دیابت برای زندگی سالم است. نخست کلیدی است برای پرداخت نگرانی برای اندازه بخش از آنچه که مصرف می کنید برای اضافه کردن انرژی به بدن شما.

در این مقطع آن است که هشدار داده است که میوه های کنسرو شده در شربت باید در نظر گرفته شود به جای کل میوه ها. هنگامی که شما نگرانی برای شاخص قند خون (GI) برای مدیریت دیابت با سهولت شما باید حق انتخاب از میوه ها با شاخص قند خون پایین. شما فقط می توانید خود را چک کنید قند خون با خوردن تازه یا منجمد کم کربوهیدرات میوه ها. در زیر شما باید به ترتیب حروف الفبا A, B, C, D, میوه های شرح داده شده در سفارش.

زردآلو

شیرین اما کم کربوهیدرات زردآلو در واقع فوق العاده میوه های تابستانی که ذکر شده می تواند به عنوان بهترین میوه ها برای بیماران دیابتی است. اضافه کردن زردآلو در دیابت برنامه غذایی خوب است به این دلیل خوب است که یکی زردآلو با وزن 15 گرم شامل فقط 18 کالری برای احیای انرژی بدن. از جمله چهار زردآلو می تواند اطمینان حاصل شود یک خدمت را به شما ارائه 70 درصد از این ویتامین نیاز بدن خود را. زردآلو سرشار از فیبر و منبع. شما می توانید لذت بردن از یک سالاد خوشمزه با اضافه کردن برخی از قطعات برش زردآلو و حبوبات به داغ و یا سرد ،

انواع توت ها

شما باید زغال اخته و توت فرنگی و انواع توت ها ، صرف نظر از طعم و مزه خود را انتخاب انواع توت ها به مصرف خوب است به این دلیل ساده که آنها حاوی بهره آنتی اکسیدان ها کمک به بیماران دیابتی است. ویتامین ها و فیبر مطالب کم کربوهیدرات طبیعت است. در مورد کالری یک فنجان زغال اخته می تواند به 60 کالری و 15 گرم کربوهیدرات.

گیلاس

گیلاس دوستانه رژیم غذایی دیابتی میوه های دیابتی را می خورند و بدون تردید به دلیل آنها می شود و کم کربوهیدرات مولفه و شاخص قند خون پایین. آنها شیرین اما فقط تکامل 60 کالری با 15 گرم کربوهیدرات. شما نیز تلخ مزه گیلاس لود شده با آنتی اکسیدان ها کمک به مبارزه با نه تنها به ديابت نوع 2 اما همچنین سرطان و سایر بیماری ها. گیلاس های موجود در بسته تازه کنسرو شده و یخ زده و یا حتی به صورت خشک شده. اما بهتر است برای جلوگیری از, کنسرو شده و به صورت خشک شده به عنوان آنها در حال بسته بندی شده با شکر اضافه مضر برای دیابت. اما با چک کردن برچسب در مورد مقدار شکر اضافه شده محتوای شما می توانید یک خرید.

دورین

دورین شناخته شده است به عنوان پادشاه میوه ها است. وقتی که می آید به دیابت انتخاب میوه ها کم شاخص قند خون است. در این لیست دورین است یک انتخاب بهتر در میان میوه ها برای بیماران دیابتی به عنوان دستگاه گوارش است 49 +/- 5 در حالی که آن را 55 +/- 3 برای هندوانه. گوگرد کمک می کند تا برای متعادل نگه داشتن قند خون در سلول های خونی و بی اثر کردن اثرات کاهنده قند خون. به این ترتیب organosulfur اجزای موجود در دورین میوه تحریک آنتی اکسیدان فعالیت برای حفظ حالت طبیعی و سطح قند در خون. همچنین گوگرد عنصر در واکنش با تیامین و بیوتین برای ترویج عادی سوخت و ساز بدن. با وجود این همه, از آن خواهد شد امن دیابتی مصرف دورین در هر شکل و در حد اعتدال به دلیل بالا مغذی ارزش های تشکیل شده در دورین میوه.

آخر می گویند: هر چند 'میوه برای دیابت,' یک مفهوم خوب کمک به حفظ حالت طبیعی و سطح قند میوه های کم قند است بهترین پیشنهاد شده است. اگر در همه شما ولع برای مصرف میوه های شیرین, هیچ آسیبی به شما امن هستند اگر شما در حال مصرف یک یا دو برش.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *