محتوا پادشاه است و بر فروش تاثیر دارد

این عبارت “این محتوا پادشاه است” در سال 1996 بود که بیل گیتس آن عبارت را بر زبان آورد ، و پیش بینی طغیانی را که هیچ کس فکر نمی کرد می تواند به درستی نیاز به این فناوری را ارزیابی کند و دیگران را از جهت بالقوه آن هشدار دهد.

اما اگر این شخص بنیانگذار مایکروسافت ، بزرگترین غول فناوری باشد ، این کار غیرممکن نیست. شاید بسیاری در آن زمان فقط این عبارت را می شنیدند و مانند هزاران عبارت دیگر که هر روز می شنویم یا از جلوی چشم ما می گذرانیم ، قدر آن را ندانیم ، اما با گذشت آن روزها ، محتوای بیشتری وارد زندگی ما و زندگی آن می شود نقش برجسته تر شد تا به امروز ، مطالب روزانه با همه ما باقی می مانند.

فکر می کنید هر یک از ما روزانه چه مقدار محتوا دریافت می کنیم؟ پاسخ این سوال شگفت آور است. طبق نظرسنجی شرکت بازاریابی دیجیتال در سال 2020 ، هر آمریکایی به طور متوسط ​​4000 تا 10 هزار تبلیغ در روز می بیند یا می شنود!

این تعداد ممکن است در کشور ما کمتر باشد ، اما توجه داشته باشید که این تعداد فقط مربوط به محتوای تبلیغاتی ، اخبار ، سرگرمی و محتوای آموزشی و … است که ما روزانه آنها را جستجو می کنیم یا با آنها سر و کار داریم.

بنابراین همه افراد هر روز مطالب زیادی دریافت می کنند. شاید برای تعدادی از نفس کشیدن آنها را می کشد!

جریان سازی محتوا

فکر می کنید چگونه می توانید محتوای جریانی ایجاد کنید؟ بهتر است از اینجا شروع کنیم ، اما آیا تابحال کلمه ویروس را شنیده اید؟ ویروس به معنای واقعی ، ویروسی است که به سرعت انتشار می یابد و نتیجه اشاعه و اشتراک مطالب در فضای دیجیتال در مدت زمان کوتاه به تعداد زیادی از کاربران است. حتماً خودتان محتوای ویروسی را دیده اید و آن را با دوستان خود به اشتراک گذاشته اید (حتی اگر از مفهوم ویروسی بی اطلاع باشید).

البته باید توجه داشته باشید که همه مطالب به صورت دهان به دهان پخش نمی شوند. شاید فقط یک محتوا به صورت دهان به دهان منتشر شود که با افزایش بازدید وب سایت و دنبال کنندگان صفحه در طی چند روز ، شما را شگفت زده کند. شما هستید.

با این حال ، پاسخ به این سوال که چگونه ویروسی سازی محتوا انجام شود ، در واقع روشن نیست و قوانین خاصی برای آن وجود دارد.

به طور کلی ، محتوایی که زبانی نزدیک به عموم مردم داشته باشد ، نیازهای روز را برآورده کند ، آن را برآورده کند ، برای او موثر است و در نهایت از یک بخش یا مارک خاص پشتیبانی نمی کند ، توانایی بالایی برای ویروس سازی دارد. پنهان است. بنابراین ، نکات فوق را حتماً برای کلیه مطالب رعایت کنید. به این ترتیب ، این می تواند محتوایی باشد که جریان را ایجاد می کند و شما را متعجب می کند.

تاثیر محتوا بر فروش

تولید محتوای شخصی تمایل دارد هزینه های بیشتری را بدون افزایش قدرت خرید برای مشتری بپردازد.

مشتریان معمولاً برای یک تجربه شخصی ارزش قائل هستند ، البته کمی گران تر.

این بررسی نشان داد که 77٪ از مشتریان مارکی را ترجیح می دهند که تجربه شخصی را ارائه می دهد و آن را به دیگران ارائه می دهد و مایل به صرف وقت ، تلاش و پول بیشتر برای خرید یا دریافت خدمات خود هستند.

هرچه این تجربه خاص تر ، بهتر ، سرگرم کننده و منحصر به فرد باشد ، مشتری بیشتر مایل به صرف وقت ، تلاش و پول برای آن خواهد بود.

مشتری احساس می کند که توجه ویژه ای دارند و به تجارت شما وفادار هستند.

تولید محتوای شخصی در صورت انجام صحیح ، سرمایه گذاری ارزشمند و سودآوری برای تجارت شما خواهد بود.

منبع : https://webmooni.com/

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *