غیرواگیر و چاقی حقیقت در مورد از دست دادن وزن

ارتباط بین غیرواگیر و چاقی ثابت شده است. البته هر فرد چاق نیست ديابت نوع 2 و ممکن است به دیابت بدون اضافه وزن شود.

اما چاقی باعث افزایش خطر ابتلا غیرواگیر. به عنوان چاقی می شود جهان گسترده ای مشکل لینک نمی توان نادیده گرفت.

آمار زبان

در سال 2000 وجود دارد بیش از 1.1 میلیارد اضافه وزن افراد در جهان و 312 میلیون دلار برآورد شد تا چاق شود. این تعداد سه برابر شده اند در مناطقی که رژیم غذایی غربی به تازگی جایگزین سنتی غذاهای محلی است.

مکان هایی مانند خاورمیانه و جزایر اقیانوس آرام و هند و آسیای جنوب شرقی و چین در حال دیدن این اتفاق می افتد. بیماران دیابتی انتظار می رود به افزایش از 84 میلیون در سال 2000 به 228 میلیون در سال 2030.

ارتباط بین چاقی و رژیم غذایی غربی روشن به نظر می رسد. هنگامی که زنجیره غذایی سریع آب گرفتگی استرالیا, دیابت نوع 2, موارد, شات وجود دارد و چهار بار سریعتر در میان بومیان به عنوان بقیه از کشور است.

به همین دلیل است که ما در رژیم غذایی غربی خیلی بد است ؟

خوردن غذاهای قند اضافه شده به محصولات و مواد غذایی سریع منجر به تری گلیسیرید بالا حتی در افرادی که اضافه وزن دارند. قلب و رگ های خونی مشکلات و همچنین به عنوان سندرم التهابی مرتبط شده اند به تری گلیسیرید بالا.

خود را لوزالمعده به خصوص سلول های بتا که کنترل چگونه بدن خود را دسته مواد غذایی در حال پرتاب کردن تعادل با تری گلیسیرید بالا و التهاب است. بعد شما ببینید رسوبات چربی را افزایش دهد که منجر به چاقی شکمی و مقاومت به انسولین.

در اکثر موارد مقاومت به انسولین تبدیل خواهد شد غیرواگیر حتی بدون اضافه کردن عوامل ژنتیکی. بیشتر چاقی سریع تر مقاومت به انسولین را فشار شما به دیابت نوع 2 است.

هنگامی که انسولین مقاوم در برابر سلول های ارسال پیام است که آنها نیاز به گلوکز کبد پاسخ, ساخت بدتر. سلول های بتا در حال حاضر تحت حمله از التهابی رژیم غذایی. به عنوان بیمار سلول های بتا سعی کنید برای برقراری نظم با ساخت بیشتر انسولین تبدیل شدن آنها ضعیف تر و ضعیف تر است.

پیشرفت از غیرواگیر و چاقی به تمام عیار به ديابت نوع 2 آهسته است به طوری که زمان برای انجام کاری درباره آن. اما شما نمی اتلاف وقت در انجام کارهایی که برنده't کار می کنند.

رژیم غذایی نمی تواند پایان دادن چاقی

هنگامی که شما فکر می کنم در مورد مبارزه با غیرواگیر و چاقی اولین فکر شما است که احتمالا به رژیم غذایی. اما که یکی از شما باید انتخاب کنید? هر انسان ساخته شده از رژیم غذایی خود را در داستان های موفقیت است. وجود دارد بسیاری از گزینه های.

شاید این کمک خواهد کرد که شما تصمیم می گیرید. مطالعات انجام شده برای سال های بسیاری در مقایسه با رژیم های غذایی محبوب. محققان به دنبال همه آنها را از کم کالری به اتکینز به هر دیگر رژیم های غذایی مدرن. در اینجا's چه آنها یافت می شود.

پس از یک سال تمام از رژیم های غذایی انجام می شود به همان اندازه خوب است. نه یکی از آنها از دیگری بهتر برای دراز مدت از دست دادن وزن. هر دیتر موفق یا ناموفق بر اساس یک سوال. آنها ماندن در رژیم غذایی و یا ترک ؟

بنابراین موفقیت از دست دادن وزن در آمد از چسبیدن با آن است. روشن است که این بیانیه در اطراف و شما حقیقت را ببینید. آن است که رژیم غذایی است که کار می کند اما ساخت یک تغییر دائمی در آنچه که می خورید و چه مقدار. این چیزی است که متوقف خواهد شد غیرواگیر و چاقی است.

چرا رژیم غذایی برنده't کار

من از آنها بدم میاید این کلمه در رژیم غذایی. این نشان میدهد که ما می توانیم “در رژیم غذایی” برای مدتی و سپس بازگشت به عادی ما عادات. که دلیل واقعی رژیم غذایی don't کار می کنند. پس افراد رژیمی بیش از چندین سال است آن را ثابت کرد.

افرادی که مطالعه غیرواگیر و چاقی منتشر کرده اند کار خود را در مجلات پزشکی به معنای چشم پزشکان. مقالات اصرار پزشکان برای جلوگیری درخواست خود را به انجمن بیماران دیابتی به انتظار نرمال BMI (چربی به عضله نسبت).

هر کس می داند که یک توده بدنی نرمال منجر به ديابت نوع 2 بهبودی در برخی از مردم بسیار مشهور است که هنگامی که چاق. پس چرا آنها مشاوره پزشکان به این هدف برای بیماران خود را ؟

به این دلیل است که این محققان به دنبال نتایج به طور متوسط برای بیماران دیابتی که پزشکان' مشاوره و رفتن در یک رژیم غذایی. آنها پیدا کردن که بسیاری از افراد رژیمی از دست دادن 5 تا 10 درصد از وزن شروع در شش ماه اول و پس از آن سطح است. به طور متوسط آنها در حدود نیمی از از دست دادن وزن برای شش ماه دیگر و نه در ادامه به از دست دادن وزن. همه در همه ،

چرا دیابتی رژیمی ترک تلاش? مشکل به نظر می رسد با انتظارات بالا. پزشکان اصرار شما برای رسیدن به مطلوب خود را BMI بنابراین شما سعی کنید کم کالری و یا رژیم غذایی کم کربوهیدرات یا شاید یک بخش کنترل رژیم غذایی از مواد غذایی منجمد بخش از فروشگاه های مواد غذایی.

وجود دارد هیچ محدودیتی برای چیزهایی که شما می توانید سعی کنید. اما هر رژیم غذایی بهترین آثار در چند ماه اول و پس از آن سطوح ، شما به یک فلات یا شما به دست آوردن وزن خود را از داروهای دیابتی.

در آغاز دیابت را در سفر خارج از کنترل قند خون باعث کاهش وزن مهم نیست که چقدر می خورید. اما به عنوان قند خون شما را مجبور به بازگشت به حالت عادی توسط داروها و افزایش وزن از عوارض جانبی.

اگر شما به انسولین به عنوان من آن را به شما گرسنه. مشکل دیگر این است که انسولین می گوید بدن خود را به ذخیره کالری به چربی است. این چیزی است که آن را به انجام طراحی شده بود.

از دست دادن وزن می شود یک مبارزه واقعی. کاهش وزن espectations هستند که واقع بینانه منجر به از دست دادن. و اکثر مردم انجام دهد. طول متوسط ترین رژیم های غذایی است که شش ماه تا یک سال.

چه کار

بهترین راه برای مبارزه با چاقی که رژیم لاغری. Don't سقوط به دام از دست دادن وزن بدون تغییر عادات. هر وزن شما از دست دادن خواهد ماند ،

حتی افرادی که از طریق درد معده جراحی اغلب به دست آوردن هر پوند از دست بدهند. باور کنید یا نه, مبارزه با چاقی است که در مورد از دست دادن وزن. آن است که در مورد تغییر چیزهایی که ما را چاق.

هنگامی که ما درک می کنیم این وزن ما از دست دادن خواهد بود یک دماسنج برای ارزیابی چگونه ما در حال تغییر نیست و هدف ما تلاش برای رسیدن به, بنابراین ما می توانیم بازگشت به روش های قدیمی ما.

مسیر از غیرواگیر و چاقی شامل خوردن بیشتر غذاهای کل تازه نه وعده های غذایی فرآوری شده و فست فود کرایه. تغییر زمان طول می کشد اما هر تغییر دائمی در راه که می خورید شما را سالم.

پنج نکته برای ضرب و شتم دیابت و چاقی

  1. اگر شما می خواهید به ضرب و شتم چاقی مهم است که تعیین واقع بینانه نقاط عطف خود را برای از دست دادن وزن. از دست دادن و حفظ 10% از شروع خود را وزن نمی خواهد به شما دیابتی درمان کامل BMI اما آن را اضافه کردن سال به زندگی خود را.
  2. افزایش فعالیت فیزیکی خود را. ورزش را افزایش دهد و کیفیت زندگی خود را به عنوان به خوبی به عنوان کمک شما همچنان به از دست دادن وزن و نگه داشتن آن را برای سال. اضافه کردن ورزش پایان غیرواگیر و چاقی اگر شما don't stop آن را انجام می دهند.
  3. Don't را تا زمانی که وزن خود را برنده't تکان دادن. فلات می رویم به اتفاق می افتد. به یاد داشته باشید که چرا شما آغاز شده و تا چه حد شما'در حال حاضر آمده است. قدردانی سوخت تعیین. سپس نگاه به جلو به آینده هدف واقع بینانه شما've مجموعه برای زنده نگه داشتن امید.
  4. به یاد داشته باشید که کاهش وزن انتظارات منجر به از دست دادن. 10% کاهش وزن نگهداری می شود بهتر است برای شما از دست دادن 100 پوند و به دست آوردن همه آن را.
  5. زمانی که وزن حاضر به آمدن نمی خورند کمتر است. که شایع است کاهش وزن اشتباه است. به جای خوردن کمتر و ورزش بیشتر.

شما در حال حاضر یک نوع 2 دیابت? مهم نیست. این نکات را برای شما کار می کنند بیش از حد. انسولین و داروها برنده't جلوگیری از شما را از رسیدن به نقاط عطف هدف شما است. فقط یک چیز شما را متوقف خواهد کرد و این است که دادن.

I've این درس در 62 سال حتی اگر من نوع 2 دیابت و انسولین در هر روز است. رفتن به وب سایت من's کاهش وزن صفحه و شما'll ببینید چقدر I've را از دست داده در حال حاضر.

هرگز هرگز هرگز. وینستون چرچیل

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *