غذاهای دیابتی – واقعیت یا داستان ؟

غذاهای دیابتی: آیا آنها واقعا وجود دارد ؟

چه دیابتی مواد غذایی به هر حال ؟

  • چیزی به کنترل قند خون خود را?
  • یک محصول است که در واقع می تواند خود را به دیابت بهتر است ؟
  • مواد غذایی برای حفظ سطح قند خون شما از بدتر شدن ؟
  • و یا چیزی است که برای درمان دیابت ؟
  • و یا مواد غذایی برای کمک به شما از دست دادن وزن ؟

و یا می تواند به اصطلاح “دیابتی مواد غذایی” تفسیر می شود در راه مخالف: مواد غذایی که باعث دیابت ؟

وجود دارد هیچ چیز مانند یک “دیابتی مواد غذایی است.” غذا فقط مواد غذایی است.

اما وجود دارد مواد غذایی که افزایش قند خون با سرعت بیشتری نسبت به دیگران, آن با شاخص قند خون بالا. زمانی که این مواد غذایی خورده عادی لوزالمعده واکنش نشان خواهد داد با افزایش انسولین نگه داشتن قند خون در زیر حدود 160 mg/dL. در دیابت, لوزالمعده نمی تواند و یا نمی کند تولید انسولین کافی به سرعت به اندازه کافی به اندازه کافی کنترل سطح قند خون. علاوه بر این در بیماران دیابتی نوع دوم سلول های بدن است که استفاده از گلوکز برای سوخت و ساز انرژی جذب نمی اضافی گلوکز به عنوان به سرعت به عنوان آن تولید شده است.

غذاهایی که اغلب افزایش قند خون با سرعت بیشتری از بیماران دیابتی می تواند سوخت و ساز آن عبارتند از: قند و الکل بالا فروکتوز شربت ذرت با فروکتوز (قند میوه) (در برخی افراد) سفید نان سفید و برنج سفید و سیب زمینی و ماکارونی و سایر کربوهیدرات های ساده و نشاسته.

مواد غذایی که باعث افزایش قند خون به سرعت کمتر عبارتند از غلات سبوس دار سیب زمینی شیرین (بله!), برنج قهوه ای و سبزیجات و محصولات لبنی و پروتئین است.

چرا که هر کس دوست دارد به خوردن بیماران دیابتی شامل صنایع غذایی ایجاد کرده است یک خط کامل از محصولات شیرین شده با شیرین کننده های مصنوعی و قند الکل. این شیرین کننده های مصنوعی (جایگزین, اسپلندا, Truvia) بسیار کم کالری و در نتیجه نه بالا بردن قند خون مانند قند طبیعی. آنها معمولا در رژیم غذایی و نوشیدنی و گاهی اوقات در منجمد شیرینی و بستنی. این شیرین کننده های انجام پخت و یا طبخ مانند قند, اما, و نمی خواهد تولید نتایج مشابه به عنوان ساکارز اگر جایگزین برای قند و شکر در غذا. برای پخته محصولات اسپلندا شکر مخلوط می آید نزدیک به تولید همان بافت و طعم و مزه به عنوان به طور منظم قند به دلیل آن را شامل نیمی شکر نیمی اسپلندا.

زیرا شیرین کننده های مصنوعی کار نمی کند به خوبی در همه شرایط غذاهای شیرین شده با قند الکل آمده اند در بازار است. الکل قند را در مورد به عنوان بسیاری از کربوهیدرات به عنوان به طور منظم قند اما بالا بردن سطح قند خون به سرعت. قند الکل استفاده می شود برای شیرین “بدون شکر اضافه شده” محصولات از جمله شکلات و آب نبات دیگر, بستنی, شیرینی های یخ زده, نه به ذکر است بدون شکر اضافه شده ، ترقه بشکه و ماری Callender برای مثال هر دو را بدون شکر اضافه شده ، اما یک تکه حدود 500 کالری است که هنوز هم بیش از حد بسیاری از برای بسیاری از بیماران دیابتی به لذت بردن از برای دسر. تعداد کل کالری در رژیم غذایی روزانه است که معمولا مهم تر از منبع کالری است. اگر شما عادت به خوردن کالری بیشتری از بدن خود را با استفاده از به عنوان یک روز آنها را به عنوان چربی ذخیره می شود که تنها به دیابت را بدتر می کند.

در حالت ایده آل یک دیابتی باید در خوردن همان غذا هر کس دیگری باید بخورید: گیاهان عمدتا برگ.

اگر همه ما خوردند تنها چیزی که ما می تواند به رشد, ما همه می خواهم از دست دادن وزن است. من هرگز شناخته شده هر کسی برای به دست آوردن وزن خوردن کاهو, گوجه فرنگی, کرفس, هویج, سیب, خیار, پیاز, نخود, لوبیا سبز, کدو موز خربزه هلو و انگور و آلو. اما با اضافه کردن سس سالاد یا شکر یا کره و یا سرخ کردن این غذاها را دو برابر یا سه برابر کالری و ما را در مشکل.

برای بیماران دیابتی نوع دوم, کلی, پاسخ شماره یک برای کمتر غذا خوردن به طور کلی. کاهش کالری روزانه خود را از دست دادن وزن و قند خون خود را مطمئن شوید که به بهتر کنترل می شود. فراتر از آن حد قندهای ساده و کربوهیدرات (“سفید” مواد غذایی – قند و شکر و آرد و نان و ماکارونی و برنج و غلات و حبوبات و سیب زمینی) به خصوص غذاهای فراوری شده. و اگر در همه ممکن است پیدا کردن برخی از مرتب کردن بر اساس از لذت بخش ورزش به جایگزین برای لذت بردن شما مشتق از غذا خوردن.

Copyright 2010 Cynthia J. Koelker, M. D.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *