ضرب و شتم هیپوگلیسمی خوب

در کلمات از جیمی هندریکس, هیپوگلیسمی یک “خسته کننده ظروف سرباز یا مسافر” به حداقل می گویند; و کسانی از شما که از وضعیت رنج می برند می دانم که این بسیار خوب است. افرادی که دچار این بیماری می تواند تجربه یک آرایه وسیعی از بسیار ناراحت کننده و گاهی اوقات حتی خطرناک علائمی مانند خستگی و عصبانیت و تحریک پذیری و میل شدید به قند تاکی کاردی و بیشتر. آن's فقط یک چرخه معیوب در واقع. بنابراین چگونه می توان در ضرب و شتم این وضعیت آزار دهنده? آنچه که می تواند فرد را در جهت بازگشت به زندگی عادی ؟

چه's در بدن شما می گذرد
هیپوگلیسمی قند خون پایین به عنوان شما احتمالا می دانید. یک فرد می تواند تبدیل به قند خون با یک, خوردن نیست و یا دو خوردن کربوهیدرات های ساده و یا مواد غذایی حاوی قند واکنش هیپوگلیسمی.

با روزه هیپوگلیسمی قند خون فقط با قطره اساسا از غذا خوردن نیست. با واکنش هیپوگلیسمی قند خون افت سطح فوق العاده با توجه به تولید بیش از انسولین پس از حدود 1 تا 2 ساعت از مصرف یک وعده غذایی کربوهیدرات بالا. بنابراین با واکنشی پاسخ بدن شما به کربوهیدرات بار با افزایش انسولین خوب نیست.

من خودم دچار واکنش هیپوگلیسمی و علائم وحشتناک هستند. I've تجربه لرزش و اضطراب و حملات هراس ضربان قلب و خستگی و لیست در می رود. هیچ چیز سرگرم کننده در مورد این مسائل!

درمان و پیشگیری
چگونه شما درمان یا جلوگیری از این دیوانه و خسته کننده وضعیت ؟ به خوبی شما می خواهید به خوردن غذاهای کم شاخص قند خون است. این به این معنی غذاهایی که همین't فورا سنبله سطح قند خون خود را. اینها غذاهایی که شکستن به آرامی در بدن است. مواد غذایی مانند جو دو سر, شیرین, سیب زمینی, کره بادام زمینی و سبزیجات و غلات سبوس دار و گوشت گاو و مرغ و ماهی و آجیل و انواع توت ها. همچنین, مطمئن شوید که برای غذا خوردن هر دو و نیم تا سه ساعت و همیشه می دانم که در آن وعده غذایی بعدی خود را از آینده است. وعده های غذایی پرش به عنوان کلیدی برای شکست دادن این بیماری در هر دو شکل است که نگه داشتن سطح قند خون بدن پایدار و ثابت است. این به این معنی هیچ نرخهای پایین و هیچ خوشه.

معجزه دانه چیا
یک مکمل عالی و فوق العاده-مواد غذایی است که در واقع درمان من قند خون قسمت است, دانه چیا. دانه چیا هستند فقط باور نکردنی در رابطه با مواد مغذی و آنچه را که آنها می توانید بدن خود را. آنها بسته بندی شده با آنتی اکسیدان ها و امگا 3s و فیبر و پروتئین و لیست در می رود. علاوه بر این, دانه چیا نشان داده شده است به سرعت تجزیه کربوهیدرات ها در بدن نگه داشتن آنها را از تبدیل به قندهای ساده به سرعت بیش از حد. یک قاشق چای خوری دانه چیا همچنین می توانید یک فرد را حفظ و تا 24 ساعت. به این دلایل آنها آنقدر بزرگ هستند برای کمک به کنترل قند خون.

چه برای انجام بعدی!
پس چه هستند گام های بعدی در به دست آوردن کنترل این خسته کننده وضعیت ؟ خوب نشستن و نگاهی به رژیم غذایی خود را و آنچه شما به غذا خوردن روزانه شما غذا خوردن اغلب به اندازه کافی است ؟ آنچه شما غذا خوردن ؟ خود نوشتن یک لیست از مواد غذایی به فروشگاه مواد غذایی, مواد غذایی مانند آنهایی که در بالا اشاره کردم. به یاد داشته باشید پروتئین بالا و کربوهیدرات های پیچیده و در این مورد یک کمی چربی برنده't صدمه دیده آن را به عنوان کاهش می یابد و جذب کربوهیدرات ها در بدن است. بلافاصله حذف قندهای ساده, سفید, نان و کربوهیدرات های تصفیه شده و غذاهای فرآوری شده را از رژیم غذایی خود را. این ممکن است به نظر می رسد سخت به انجام, اما بدن شما تنظیم خواهد شد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *