شما باید به ديابت نوع 2? دوستان با لوبیا به کاهش سطح قند خون خود را!

[ad_1]

با وجود شرکت های دارویی و دانشمندان دانشگاه صرف میلیون ها دلار هر سال در لبه برش به دیابت نوع 2 درمان های قدیمی مدرسه مواد غذایی منجر به برتری همه آنها را در این پست باقلا.

درست است که یک رژیم غذایی سرشار از حبوبات است که باید اگر شما به دنبال به دیابت معکوس. در حالی که لوبیا ممکن است مطبوعات بررسی جدید که به دیابت نوع 2 با مواد مخدر دریافت خواهید کرد و توانایی خود را برای مبارزه و کمک به دیابت معکوس رقبا هر گونه مواد مخدر است.

در اینجا به همین دلیل شما باید شروع به از جمله لوبیا در رژیم غذایی روزانه خود را:

جلوگیری از قند خون خوشه: لوبیا حاوی مقدار باور نکردنی از فیبر محلول… یک ماده مغذی است که متصل به کربوهیدرات در وعده های غذایی خود را. از آنجا که فیبر محلول گربس کربوهیدرات شما فقط می خوردند بدن شما یک زمان سخت تر جذب آنها. این به این معنی است که خود را لوزالمعده می تواند رسیدگی به جذب کربوهیدرات را با سهولت.

قطره کلسترول: کلسترول بالا و دیابت اغلب با هم یافت می شود. خوشبختانه همان فیبر محلول نگه می دارد که سطح قند خون در بررسی همچنین باعث کاهش کلسترول LDL (بد). زمانی که فیبر محلول نیست چسبیده به کربوهیدرات آن را گرفتن کلسترول در روده خود و مسدود کردن آن را دوباره جذب بدن می شود. نتیجه ؟ با توجه به مطالعه در مجله آمریکایی تغذیه بالینی 25 درصد کاهش در کلسترول بد.

مبارزه اشتها: نگران است که شما نمی خواهد بود قادر به کنترل خود هنگام مواجهه با دسر منو ؟ نگاه هیچ بیشتر از یک باقلا بر اساس وعده غذایی خود را به نگه داشتن اشتها در چک. تحقیقات نشان می دهد که افرادی که خوردن یک فنجان لوبیا هر روز در حال کامل تر و سیری در طول روز است.

کاهش وزن: بهترین از همه, لوبیا می تواند به شما کمک کند قطره پوند یا کیلوگرم است. مطالعات نشان می دهد که افرادی که خوردن لوبیا در حالی که برش کالری یا انرژی و از دست دادن وزن بیشتر از کسانی که به سادگی خوردن کمتر است.

قدرت آنتی اکسیدان: وقتی که می آید به آنتی اکسیدان ها به نظر می رسد که “خارق العاده” مانند توت acai با تمام توجه می شود. که مایه تاسف است زیرا حبوبات مثل لوبیا قرمز و لوبیا سیاه و سفید در واقع شامل بیشتر قلب-حفاظت از آنتی اکسیدان ها از اکثر میوه ها.

خوردن لوبیا دیابت معکوس:

بسیاری از مردم پیدا کردن آن به چالش کشیدن شامل لوبیا به رژیم غذایی خود را. در اینجا برخی از راهنمایی برای انتقال از “باقلا-کمتر” به “باقلا-دیوانه” یکی بدون درز:

برو کنسرو: در حالی که خشک لوبیا خاک ارزان, آنها نسبتا بالا — تعمیر و نگهداری. کنسرو لوبیا از سوی دیگر تقریبا بلافاصله آماده رفتن پس از باز کردن. مطمئن شوید که به طور کامل شستشو آنها را به حذف نمک اضافه شده است.

سوپ: از فلفل قرمز به تقسیم سوپ لوبیا, لوبیا, در علاوه بر این به هر سوپ.

سالاد: به جای اضافه کردن مرغ به آن سالاد اضافه کردن چند مشت لوبیا. شما به آرامی دریافت پروتئین شما به دنبال همراه با مزایای که تنها لوبیا ارائه می کنند.

ماکارونی: لوبیا به خوبی با گندم یا گیاهی مبتنی بر غذاهای پاستا.

شما ممکن است مورد استفاده برای خوردن لوبیا اما با تنظیم ساده هدف از خوردن دو مشت در هر روز شما را ببینید تفاوت در وزن و سطح قند خون و کلسترول.

[ad_2]