سطح بالای پیستون زیر ، گنبدی شکل می باشد

شایان ذکر است که چنانچه، پیستون و سیلندر نسبت به هم خلاصی نداشته باشند و یا به عبارتی دیگر، اصطکاک میان سیلندر و پیستون بیش از حد باشد؛ عملا حرکت رفت و برگشتی به سختی انجام شده و سبب به آسیبهای جدی به سیلندر و پیستون خواهد شد. کاهش مرحله تماس میان پیستون و جداره سیلندر تا حداقل ممکن: ارتقاء مرحله تماس به معنای ارتقا اصطکاک بوده و آسیبهای جدی را به دنبال خواهد داشت؛ شایان ذکر است که رینگها ممکن است بعد از آن از مدتی ساییده شده و این امر نیز میتواند سبب به ارتقاء اصطکاک گردد. اصلی توجه به شكل (5) ، ملاحظه مي شود كه در زمان بالا رفتن پيستون مقداري گاز متراكم شده بين رينگ و پيستون قرار گرفته و منجر باز شدن رينگ مي گردد در اين رخ رينگ اهمیت نيروي بيشتري به جداره سيلندر چسبيده و از خروج سوخت و هواي فشرده پیستون تبریز tu5 جلوگيري مي كند. در زمان تحت آمدن، در اثر فشار گاز های ناشی از احتراق، نیرویی که از انفجار هوا و سوخت ناشی می شود را به دیگر بخش های موتور انتقال می دهد. شاید بعضا افراد به دنبال خرید کردن تفنگ بادی پرداخت درب خانه باشند ، کلیدی همین اکنون ایسام این اطمینان را به خریداران اینترنتی می دهد که کلیدی پرداخت بصورت آنلاین و سامانه پرگشت پول ، تجربه جالب و لذت بخش را داشته باشند. یکی از دیگر از نکاتی که هنگام خرید تفنگ ساچمه ای شکاری و همینطور خرید کردن کلت بادی می بایست به آن توجه کنید، اندازه کالیبر تفنگ بادی می باشد که باتوجه به کاربرد آن متعدد است؛ برای مثال کالیبر 22 به جهت شکار و تمرین تیراندازی کاربرد دارد. طولانی تر کردن سیلیکون به آلومینیوم، از طرفی سبب ترد و شکننده شدن پیستون شده و در همین صورت، خطر شکسته شدن و خرابی پیستون ماشین هنگام پرس کردن گژنپین وجود دارد. انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر: همانطور که در بالا تیتر شد دمای پیستون به هنگام کار به شدت ارتقا مییابد و می بایست دمای آن کاهش پیدا نماید که رینگها در این دستور تاثیرگذار بوده و حیاتی انتقال گرمای پیستون به سیلندر که دمای پایینتری دارد به کاهش دمای پیستون کمک میکند. زمانی موتور روشن هست پیستون و رینگ ها روی لایه ای از روغن حرکت می نمایند که این فاصله را مالامال کرده است.اگر خلاصی پیستون خیلی قلیل باشد،در سرانجام اصطکاک وسایش شدید،توان موتور کاهش می یابد.در این وضعیت ممکن میباشد پیستون به جداره سیلندر بچسپد و به اصطلاح گریپاژ کند.اگر خلاصی پیستون بیش از حد باشد باعث زدن پیستون در کورس اقتدار می شود. در اين حالت در كورس تراكم فشار گاز در حال تراكم به پله داخلي نيرو اعمال كرده و سبب مي شود كه رينگ کلیدی نيروي بيشتري به جداره سيلندر چسبيده و عمل آب بندي را بهتر انجام مي دهد. در اين موقعیت كه رينگ داراي پلة خارجي میباشد ، پلة خارجي بايد به سمت پايين بوده تا مانند رينگ گونه c عمل كرده و اين مدل رينگ نيز در دومين جارينگي ، رينگ هاي كمپرسي آیتم به کار گیری مي گيرد . در مواردی در راستای گژنپین قطر پیستون را کمتر در لحاظ میگیرند تا پیستون در شرایط سرد پاره ای متمایل به بیضی شود تا همین که در دما های بالا پیستون حالت گرد به خویش بگیرد. نکته : پیستون را در راستای محور گژن پین کوچکتر میسازند . صحیح می باشد که قنداقهای چوبی جذابیت بیشتری برای خریداران دارا‌هستند اما همین نکته را در حیث داشته باشید که قنداقهای چوبی منجر سنگین شدن تفنگ میشوند و حمل و عمل نمودن حساس آن را پاره ای دشوار میکنند. پیستون های آلومینیومی در هر دو نوع، انتقال حرارتی بالایی دارا هستند و شکلپذیری خوبی نیز برخوردارند و درنتیجه خطر شکستن آنان کمتر است، ولی قیمتشان نسبت به پیستون های چدنی بخش اعظم است. در همین وضعیت، نگاه ناامیدکننده مکانیک بیشتر از خود جمله برای شما استرس زا می شود. گیر کردن تمام عیار پیستون در باطن سیلندر عمده به همین علت اتفاق می افتد که سرعت انبساط پیستون سریع تر از انبساط سیلندر است و این امر سبب ساز می شود که لقی در بین پیستون و سیلندر کاهش پیدا کند . گرمای بیشتری دفع می شود و پیستون خنک خیس عمل می کند.اما ارتقاء ضخامت کف پیستون سبب افزایش وزن آن می شود.همچنین اگر کف پیستون خیلی سرد کار کند،لایه های ادغام هوا-سوخت همسایه آن نمی سوزد.مخلوط هوا-سوخت نسوخته از روش اگزوز در گوشه و کنار پخش می شود.در نتیجه بازده موتور کاهش و دود آن افزایش می یابد. تراش دادن واشر سرسیلندر دقت بسیاری میخواهد چون درصورتیکه حتی مقدار اندک یاز ضخامت آن کمتر یابد باعث کاهش محیفضه احتراق و ارتقا نسبت دانسیته موتور اتومبیل میگردد و متواند مشکلات متعددی از جمله گرم شدن بیش از حد موتور را ایجاد کند. همین خلل زمانی صورت می دهد که لقی میان پیستون و سرسیلندر بسیار باشد و صدای تلق و تلق از باطن سرسیلندر شنیده شود، همین مشکل منجر تنش، رخنه و آن‌گاه سبب ساز شکستگی سیلندر میشود. درصورتیکه دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ داده ها زیاد بخش اعظم در مورد قیمت پیستون تبریز پراید لطفا به بازدید از وب وب سایت ما.