رژیم غذایی دیابت, چه, 10 تا از بهترین میوه ها و سبزیجات برای بیماران دیابتی

[ad_1]

این سوال من بیماران دیابتی همیشه بپرسید. امیدوارم این مقاله به منظور افزایش دانش خود را در مورد رژیم غذایی برای یک بیمار دیابتی.

اجتناب از این مواد غذایی

اگر شما یک بیمار دیابتی سعی کنید برای جلوگیری از زیر لیستی از مواد غذایی است.

1-شکر و شیرین کننده های مصنوعی و عسل. با این حال شما ممکن است شیرین کننده مانند استویا. آن را دشوار است به حذف شکر از رژیم غذایی خود را در یک بار من به شما توصیه برای کاهش قند در رژیم غذایی خود را به تدریج.

2-شما باید متوقف کردن مصرف شیرینی و شکلات است. اگر شما در یک حزب و می خواهید برای گرفتن شکلات و سپس ترجیحا سعی کنید به قاره شکلات تیره با در حداقل 70% یا بیشتر کاکائو جامد و سعی کنید برای جلوگیری از شکلات که در آن قند است که برای اولین بار نام ماده

3-سعی کنید برای جلوگیری از مواد غذایی حاوی مواد تشکیل دهنده در پایان (ol) یا (ose) به عنوان این است که عمدتا به اشکال مختلف از کربوهیدرات ها مانند فروکتوز گلوکز دکستروز.

4-جلوگیری از غلات مانند کیک و بیسکویت و کیک و تارت, صبحانه, غلات, گندم, گندم, جو, ذرت, برنج و نان و ماکارونی و شیرینی

5-جلوگیری از سبزیجات که حاوی مقدار بزرگتر از نشاسته و کربوهیدرات ها مانند سیب زمینی و هویج و نخود فرنگی و لوبیا و هویج چغندر.

6-همچنین جلوگیری از میوه ها مانند هندوانه و انبه, موز, Chikoos(پاکستان), خرما, انگور, توت فرنگی, نیشکر.

7-شما ممکن است شیر اما در کمیت های کوچک. جلوگیری از چربی ماست و پنیر. همچنین مراقب باشید به نوشیدن بیش از حد چای یا قهوه اضافه کنید و فقط به عنوان مقدار شکر مورد نیاز برای طعم و مزه است.

8-جلوگیری از تجاری بسته بندی مواد غذایی مانند تلویزیون شام “ناب” و یا “نور” به طور خاص و اسنک, غذاهای سریع, غذاهای.

9-اجتناب از میوه های تازه به عنوان این بسیار متمرکز کربوهیدرات. اگر دوست دارید آب میوه شما ممکن است رقیق کردن بخشی از آب با 3 یا 4 قسمت از آب است.

10-همیشه برای جلوگیری از چربی های اشباع شده مانند گوشت چرب full fat محصولات لبنی, کره, گوشت خوک. سعی کنید به ترجیح می دهند چربی های اشباع نشده مانند روغن زیتون و روغن ذرت با روغن کانولا و روغن آفتابگردان روغن سویا روغن. جلوگیری از پنیر آن را به عنوان یک محتوای کربوهیدرات بالا و چربی بسیار کمی

شما باید به فکر که من ذکر کرده اند در اینجا همه چیز است و هیچ چیز از چپ به خوردن این مواد غذایی شما می توانید غذا خوردن:

1-شما ممکن است میوه ها مانند سیب و گریپ فروت و لیمو و هلو. شما باید خود را تقسیم میوه و سبزی رژیم غذایی در پنج بخش از طریق تمام روز با این میوه را می خورید در طول روز کمک می کند تا برای جلوگیری از افزایش ناگهانی در میزان قند خون.

2-شما باید با فیبر بالا در رژیم غذایی. فیبری رژیم غذایی غلات و حبوبات و میوه و آجیل و حبوبات و دانه ها و سبزیجات. فیبری رژیم غذایی نه تنها باعث کاهش سطح قند خون خود را, اما همچنین باعث کاهش کلسترول خون.

3-همیشه سعی کنید از غلات کامل به جای غذاهای فرآوری شده و همه چیز را مانند گندم ماکارونی و قهوه ای به جای برنج سفید(هند و پاکستان). پاکستان و هند مردم مانند برنج سفید بسیار, اما اگر شما مبتلا به دیابت هستند, لطفا برای جلوگیری از این.

4-شما ممکن است گوشت گوسفند و گوشت گاو و یک یا دو بار در هفته. ارگان گوشت نیز می توان مانند کبد و کلیه ها و قلب را به گوشت خود را به ویتامین نیاز دارد.

5-سعی کنید از گوشت های سفید مانند مرغ مرغ ماهی گوشت اردک و غیره.

6-شما ممکن است ماهی و غذاهای دریایی از همه نوع. آن است که توصیه می شود به جوش بخار یا کوره پخت ماهی به جای سرخ کردن آن است.

7-همیشه ترجیح می دهند غیر چرب محصولات لبنی مانند “شیر” غیر چربی پنیر و ماست.

8-شما ممکن است تخم مرغ نیز هست اما سعی کنید به سفید قسمت نه یک رنگ زرد به عنوان آن ممکن است افزایش سطح کلسترول خون خود را.

9-همه پنیر گرفته می شود به جز پنیر.

10-شما می توانید تمام سبزیجات و پیاز و سیر شناخته شده برای کاهش سطح قند خون.

به طور کلی در بیماران دیابتی نوع 2 نیاز به 1500-1800 رژیم غذایی کالری در هر روز برای ترویج کاهش وزن, اما, کالری مورد نیاز ممکن است متفاوت باشد بسته به بیماران سن sexسطح فعالیت و وزن بدن است. 50% از کل نیاز روزانه کالری باید از کربوهیدرات.یک گرم کربوهیدرات است که در حدود 4 کالری است. یک بیمار دیابتی در 1600 کالری رژیم غذایی باید 50 درصد از این کالری از کربوهیدرات. به عبارت دیگر از آن خواهد شد برابر با 800 کالری از کربوهیدرات به این معنی که شما باید به 200gms کربوهیدرات در هر روز.بهتر است که شما خرید مواد غذایی جداول با کالری اندازه گیری به دانستن بیشتر در مورد مواد غذایی مورد نیاز روزانه خود را.

[ad_2]