رژیم غذایی دیابت – بصری بشقاب روش

[ad_1]

این رژیم غذایی برای دیابت ساده است و در عین حال شما باید بدانید که چگونه برای کنترل کربوهیدرات. چگونه شما می دانید چه مواد غذایی برای خوردن ؟ شاید شما مانند برنج یا ماکارونی و یا بلغور یا دیگر کربوهیدرات مواد غذایی که نیاز به انسولین برای پردازش این مواد غذایی است.

چگونه بسیاری از کربوهیدرات یا بدون کربوهیدرات (CHO) مواد غذایی می توانم بخورم ؟ خوب است که بستگی دارد اگر شما نیاز به از دست دادن وزن و افزایش وزن و یا حفظ وزن خود را.

من فکر می کنم عاقل ترین راه برای خوردن غذاهای شما واقعا لذت ببرید و در همان زمان قرار دادن فشار بیش از حد بر لوزالمعده به تف کردن انسولین است که برای غذا خوردن در حد اعتدال. دیابت نوع 2 رژیم غذایی و یا دیابت 2 رژیم غذایی است که اساسا رژیم غذایی من با اشاره به.

منظورم اعتدال است و با استفاده از Visual Plate روش. این یکی از راه های محاسبه مصرف خود را به عنوان به خوبی به عنوان به چه مقدار کربوهیدرات یا بدون کربوهیدرات مواد غذایی شما شامل با وعده غذایی خود را.

پس چه بصری بشقاب روش چیست. برای دیابت نوع 2 رژیم غذایی به این معنی است که شما نگاه خود را از صفحه خود را با مواد غذایی در آن است. اگر شما می بینید برنج یا بلغور یا غذاهای شیرین به عنوان بیشتر قطعه از بشقاب خود را و سپس شما در حال راه پایه. دیابت 2 رژیم غذایی حاوی برگ سبز سبزی یا سالاد و پروتئین و مواد غذایی (تخم مرغ و گوشت و ماهی و پنیر) و قسمت کوچکتر از کربوهیدرات سبزیجات یا برنج و ماکارونی و یا هر چه دیگر کربوهیدرات.

پس من کار به عنوان یک پرستار من سعی کنید برای توضیح به بیماران است که شما لازم نیست برای رفتن به افراط و. رژیم غذایی برای دیابت مهم نیست چه فرهنگ و غذاهای شما مانند که طعم بسیار عالی. این مهم است که شما تا حدودی کنترل خود را از کربوهیدرات سبزیجات (نخود فرنگی, هویج, ذرت و نخود فرنگی و سیب زمینی) و خود را چو مواد غذایی (برنج و ماکارونی و دیگر کربوهیدرات مواد غذایی) با هر وعده غذایی. رژیم غذایی برای دیابت به معنی کنترل بیشتری روی چو می خورید.

اگر شما را تا ذهن خود را و شما می خواهید نخود فرنگی و هویج و پس از خوردن مقدار بسیار کمی برنج یا ماکارونی. اگر شما عادت به خوردن سبزیجات برگ سبز و سپس شما می توانید غذا خوردن اضافی برنج یا ماکارونی.

با دیابت نوع 2, رژیم غذایی, غذاهای پروتئین را افزایش نمی دهد قند خون خود را بنابراین شما می توانید اضافه کردن اضافی و ماهی و تخم مرغ و گوشت و غیره با وعده های غذایی خود را. زمانی که کلسترول خود را نه بیش از حد بالا (تخم مرغ و گوشت) و شما یک کلیه بیمار باید وجود داشته باشد بدون هیچ دلیل که چرا شما نمی توانید خوردن غذاهای با پروتئین اضافی. غذاهای با پروتئین در رژیم غذایی برای دیابت است که پروتئین خود دارای چربی طبیعی که در واقع کمک به محدود کردن اشتها خود را.

هر زمان که شما غذا خوردن یک وعده غذایی یا میان وعده را همیشه باید شامل مقدار کمی از پروتئین است که در آن چربی طبیعی. پروتئین را فراهم می کند خود را طبیعی چربی و تمایل به نگه داشتن قند خون خود را پایدار پس از آن نمی سنبله و سپس رها کردن بلافاصله. که می تواند اتفاق می افتد اگر یک قطعه از میوه و هیچ پروتئین با آن است. همچنین خوردن فقط یک قطعه از میوه می تواند شما را گرسنه. که در آن پروتئین کمک می کند تا برای محدود کردن اشتها.

من هم بگویید من بیماران مبتلا به نوشیدن هر آب مگر در مواردی که قند خون شما پایین است. بهتر است به خوردن میوه از نوشیدن آب.

مثل همیشه شما باید به مشورت با دکتر خود قبل از تغییر خود را در حال حاضر رژیم غذایی.

[ad_2]