رژیم غذایی دیابت از برنامه های خوب بد و زشت

[ad_1]

آیا شما فقط عشق snuggling تا با یک کیسه چیپس سیب زمینی به عنوان شما گرفتن برخی از تلویزیون ؟ تماشای یک فیلم با کسی که دوستش دارید به عنوان شما به دنبال یک کاسه بستنی. چگونه در مورد یک ساندویچ یا یک همبرگر زن و شوهر و برخی از سیب زمینی برای ناهار. در حالی که ممکن است شما دوست game, این مواد غذایی شما باید فقط شاهد زشت در دیابت برنامه رژیم غذایی. مطمئن شوید که وجود دارد زشتتر مواد غذایی, اما این یک جای خوب برای شروع است. منظورم این است که من استفاده می شود به رشد در این مسائل در همه زمان ها. (رشد جالب یک مدت).

من می خوردن این غذاها و وعده های غذایی اغلب در طول هفته. آن را فقط به ارزش آن را به مصرف این لقمه مثل من استفاده می شود به. یک بار در در حالی که من فکر می کنم درست خواهد بود.

ذکر شده در بالا مواد غذایی و مواد غذایی مانند آنها انجام می دهند نه من یا شما هر گونه خوب است.

برخی از مواد غذایی است که اجازه می دهد تا شما را به ماندن در کنترل دیابت خود هستند چه من تماس خوب است. غذاهای دیگر است که ارائه کنترل کمتر برای شما من برچسب بد. شما در حال حاضر دیده می شود آنچه که من به عنوان طبقه بندی زشت است. زشت غذاهای چه من تماس بگیرید بد قند خون increasers. آنها اضافه خواهد شد قند خون به خون خود را.

زمانی که حق انتخاب دیابت برنامه رژیم غذایی برای خودتان یک بارومتر شما ممکن است بخواهید به استفاده از شاخص قند خون است. این شاخص به شما این سرعت که در آن مواد غذایی است که تبدیل به قند در بدن شما است. سریع افزایش در قند معمولا برابر به سقوط سریع بعد. اگر شما به خوردن آب نبات ماشین شما خواهد سنبله با انرژی و پس از آن بود خسته بعد. فکر می کنم از بچه های کوچک که مانند این عمل. سریع افزایش سطح قند خون باعث ایجاد ساییدگی و پارگی در بدن شما است. آهنگ شاخص قند خون در هنگام خوردن غذا. این شاخص نرخ مواد غذایی با توجه به راه این مواد غذایی عمل می کنند در پاسخ به قند خون خود را. اگر کربوهیدرات غذا شامل شکستن بی درنگ آنها تمایل به ایجاد سطح قند خون خود را پرش به سرعت. این مواد غذایی را بالا GI (glycemic index) رتبه بندی است.

داشتن یک رژیم غذایی دیابت برنامه ریزی است که متوسط افزایش در قند خون به شما خدمت می کنند بهتر از خوشه در قند ایجاد شده توسط بسیاری از بد و زشت از مواد غذایی که ما ممکن است به غذا خوردن در طول سال.

در اینجا برخی از گزینه های است که کمک خواهد کرد که شما اقامت در محدوده خوب خود را با دیابت برنامه رژیم غذایی.

زمانی که فکر کردن در مورد یک سیب زمینی فکر می کنم قرمز مثل سیب زمینی شیرین به جای سفید. سیب زمینی سفید دارای شاخص قند خون بالا. عرق سیب زمینی شاخص گلیسمی پایین تر. این مثل این است که گلف. کاهش تعداد خود را بهتر نمره. به جای کسانی که چیپس سیب زمینی است که ما صحبت در مورد قبل و یا برخی از چوب شور یک کیسه قرار داده و از پاپ کورن در کنار شما. کمتر نمک و چربی کمتر و کمتر از یک شاخص قند خون تعداد. نه تنها این مواد غذایی در خط سقوط با دیابت برنامه رژیم غذایی آن را نیز کمک به حفظ امن تر فشار خون است. فکر می کنم از غذاهای خوب است که در طبیعت به بد یا زشت غذاها ممکن است شما را دوست داشت. مانند خوردن پاپ کورن به جای چیپس سیب زمینی.

برای دیابت خود برنامه رژیم غذایی دور ماندن از مواد غذایی که دارای شاخص قند خون بالا. یادگیری چه غذاهایی بخورند و چه غذاهایی برای ماندن و یا فقط خوردن در موارد نادر هستند چه خواهد بقیه عمر خود را امن تر است. از نظر مواد غذایی به هر حال.

داشتن یک صدای دیابت برنامه رژیم غذایی تنها بخشی از کل نمودار به زندگی سالم و مرفه زندگی است. در حال حاضر که شما به دیابت شما باید به ایجاد برخی از تغییرات به ماندن بگیرید پیش از بازی. شاخص قند خون را جداگانه خوب, بد و زشت مواد غذایی برای شما.

اگر شما علاقه مند هستند در امن و صدا دیابت برنامه بازی است که پوشش تمام پایگاه ها برای شما گرفتن خود را در دوره های الکترونیکی رایگان.

[ad_2]