دیابت نوع 2 – پنج مواد غذایی برای جلوگیری از زمانی که شما مبتلا به دیابت

[ad_1]

در حالی که غذاهای راحتی در خدمت هدف خوب بودن و راحت آنها سالمترین گزینه برای هر کسی است. غذاهای راحتی اغلب پر از افزودن سدیم و شکر و مواد مصنوعی. غذاهای راحتی نیز می توانید بسته در یک دوز سنگین از کربوهیدرات های تصفیه شده پرتاب قند خون خود را خارج از ضربت سخت زدن.

در اینجا غذاهای راحتی که افزایش قند خون خود را…

1. شام یخ زده. شام یخ زده هستند که برای بدنام حاوی تن از اضافه سدیم, نه به ذکر است مواد افزودنی. بهتر است به جست و خیز این و را به عنوان بسیاری از مواد غذایی خود را به عنوان شما می توانید. اگر شما در زمان کوتاه سعی کنید جای خود غلت بزنید و با هم یک سالاد با مقدار زیادی از سبزیجات و نم نم باران از روغن زیتون و سرکه بالزامیک.

2. نوشابه و آب میوه. هر دو نوشابه و آب میوه ها حاوی قند! بنابراین نمی شود فریب خورده در مورد رژیم غذایی و نوشابه. سودا رژیم غذایی حاوی شیرین کننده های مصنوعی است که فقط به عنوان به عنوان مضر شکر تصفیه شده. جست و خیز نوشابه و آب میوه را انتخاب کنید و دشت آب گازدار شیرین شده با یک چلپ چلوپ از لیمو تازه یا آب آهک.

3. میله گرانولی را کنار بگذارید. در حالی که اغلب به عنوان میان وعده سالم انتخاب گرانولا می تواند به عنوان مقدار شکر اضافه شده به عنوان یک نوار آب نبات! اگر میله granola در حال رفتن به شما وعده سپس مطمئن شوید که به خواندن برچسب مواد غذایی و جست و خیز هر چیزی که در لیست قند به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده. سعی کنید به چسبیدن به یک شیرینی گرانولا بار است که به طور طبیعی شیرین شده با مواد تشکیل دهنده مانند خشکبار خام و عسل یا شربت افرا خالص.

4. ماست طعم دار. در حالی که راحت صبحانه یا میان وعده انتخاب طعم دار ماست های سنگین در قند. خبر خوب این است که شما هنوز هم می تواند لذت بردن از ماست; را انتخاب کنید تمام چربی مصرف ماست یونانی و شیرین خودتان آن را با میوه های تازه و نم نم باران از عسل.

5. پروتئین می لرزد. در حالی که همه پروتئینی ناسالم هستند بسیاری از پودر پروتئین حاوی شکر و مواد مصنوعی. افزودن مواد ناسالم می تواند در دستگاه گوارش می تواند باعث التهاب و همچنین می تواند باعث عدم تعادل قند خون. اگر شما می خواهم برای لذت بردن از لرزش پروتئین به عنوان یک میان وعده مناسب سعی کنید به چوب به یک پودر پروتئین از اضافه مواد تشکیل دهنده: پودر پروتئین مانند کلاژن و پروتئین و یا کنف پروتئین است.

در حالی که غذاهای راحتی می توانید غذا خوردن بر روی بروید آسان همه آنها نه سالم است و می تواند منجر به یک میزبان از مسائل وقتی که می آید به تعادل سطح قند خون. جست و خیز غذاهایی که در این فهرست و انتخاب یکی از موارد زیر را سالم و مناسب غذایی گزینه های…

  • یک تکه میوه با یک مشت آجیل

  • پر چرب مصرف ماست و میوه

  • یک کاسه و یک شبه جو یا

  • آووکادو توست.

[ad_2]