دیابت نوع 2 – خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد با اینچ های اضافی در اطراف کمر خود را

[ad_1]

شانس خود را برای ابتلا به دیابت نوع 2 افزایش می یابد هنگامی که شما حمل وزن اضافی در اطراف معده خود را. سوال این است که چه مقدار از وزن در اطراف ما وسط است “فوق العاده” است و آن را ممکن است به از دست دادن اینچ از ما دور کمر?

بسیاری از مردم با غیرواگیر یا دیابت نوع 2 احساس آنها قادر به از دست دادن وزن آنها را حمل به اطراف خود وسط. اما این درست نیست. هر کسی می تواند مراحل را برای کاهش دور کمر خود را اندازه گیری و در این مقاله ما به کاوش چرا و چگونه از دست دادن اینچ از دور کمر خود را اندازه گیری می تواند به شما کمک کند به کاهش قند خون و کاهش شانس خود را از توسعه نوع s دیابت است.

چرا دور کمر خود را اندازه گیری بسیار مهم برای سلامت و تندرستی حتی اگر شما اضافه وزن و BMI خود را تحت 25, دور کمر خود را اندازه گیری می تواند ارائه بحرانی بینش خود عامل خطر برای ابتلا به دیابت نوع 2 است. این واقعیت است که وزن اضافی – به طور خاص در اطراف کمر خود را که نشانگر بیماری است.

کمر باریک مردم جولان دادن در مجلات و رسانه ها جذاب است به یک دلیل – آن را نشان می دهد سلامت خوب است. در حالی که همه ما می تواند یک 26 اینچ کمر مانند یک سوپرمدل ما می تواند اطمینان حاصل شود ما دور کمر اندازه گیری است که در داخل یک محدوده سالم.

زمانی که وزن اضافی انجام شده است در اطراف ناحیه شکم می تواند باعث التهاب و تجمع چربی در اطراف اندام های حیاتی. ساخت چربی بالا می تواند گرسنگی ارگان های ما از اکسیژن و باعث بروز بسیاری از شرایط بهداشتی مزمن از جمله بالا و بی ثبات قند خون است. مقاومت به انسولین می سازد تا با بیش از حد بسیاری از فروشگاه های چربی و این باعث می شود ما قند خون به افزایش قابل توجهی نشان می دهد افزایش خطر ابتلا به دیابت.

چگونه به از دست دادن وزن در اطراف کمر خود را. ابتدا لازم است بدانید که چگونه بسیاری از اینچ شما نیاز به از دست دادن از اطراف منطقه شکم. در زیر نشانه ای از یک وزن سالم و اندازه گیری. چه سالم است اندازه دور کمر? برای افزایش سلامت کلی و کاهش خطر ابتلا به افزایش سطح قند خون شما نیاز به هدف به دور کمر اندازه گیری…

  • تحت 88 سانتی متر (35 اینچ) برای زنان و

  • تحت 102 سانتی متر (40 اینچ) برای مردان است.

راهنمایی در مورد از دست دادن اینچ از دور کمر خود را. وجود دارد چهار ستون وقتی که می آید به از دست دادن وزن بر روی هر بخشی از بدن خود را به خصوص خود را در منطقه شکم. آن را نمی خواهد یک شبه اتفاق می افتد; اما با تنظیم این عوامل شیوه زندگی شما را کاهش دهد و کمر خود را به سالم اندازه. چهار ستون در حال…

  • خواب

  • کاهش استرس

  • ورزش و

  • غذا خوردن سالم.

که در آن برای شروع است. شروع با ایجاد یک طرح. این کمک می کند به انجام این کار با یک حرفه ای بهداشت و درمان یک دوست و یا یک مربی بهداشت. مجموعه ای روشن و اهداف معقول است که با توجه به شرایط شما و با آن چوب.

انتخاب به سبک زندگی سالم گزینه های است که اولین گام را برای معکوس خود خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در حال حاضر و در آینده!

[ad_2]