دیابت نوع 2 – حفظ ثبات قند خون با این مواد غذایی تایلندی کلاسیک

[ad_1]

مواد غذایی تایلندی است که یکی از سریعترین رشد غذاهای در غرب است. و با ظروف ومزه بیشتر و غنی تر از بسیاری از کشورهای دیگر می تواند ارائه دهد و آن را هیچ جای تعجب بیشتر و بیشتر بیماران دیابتی نوع 2 در حال تبدیل شدن به مواد غذایی تایلندی به غذا خوردن سالم و بدون نیاز به خفه کردن مطلوب سالاد و ساندویچ.

هر غذای تایلندی خود را در محلی تایلندی منوی رستوران مناسب برای بیماران دیابتی است. یک وعده غذایی با سالاد پاپایا سرخ شده رشته فرنگی و شیرین برنج چسبناک خواهد شد به احتمال زیاد فشار قند خون شما بالاتر از یک بادبادک. خوش شانس برای شما وجود دارد چند دهان آبیاری غذاهای تایلندی است که ایده آل برای نگه داشتن دیابتی قند خون در چک.

تند سوپ میگو: تند سوپ میگو (همچنین به عنوان شناخته شده “تام yom goong”) شامل میگو تازه, تایلندی, ادویه جات ترشی جات و شیر نارگیل. اگر چه نه به عنوان سالم به عنوان ماهی قزل آلا, میگو سرشار از چربی های امگا-3. چربی های امگا-3 مبارزه با التهاب که در زمینه مقاومت به انسولین است. تحقیقات منتشر شده در 2009 “FASEB Journal” یافت که مکمل امگا-3 را از غذاهای دریایی و کاهش مقاومت به انسولین ناشی از چاقی است.

نارگیل کاری: نارگیل, ادویه کاری مانند panang کاری سرشار از مواد غذایی مانند سبزیجات و گوشت بدون چربی که باید فرم صورت خود را رژیم غذایی دیابتی. روغن نارگیل سرشار از یک نوع منحصر به فرد از چربی شناخته شده به عنوان زنجیره متوسط تری گلیسرید. یک مقاله در فوریه 2009 “دیابت و متابولیسم بررسی تحقیقات“به این نتیجه رسیدند که زنجیره متوسط تری گلیسرید-غذاهای غنی از کمک دیابت خود را مدیریت قند خون است.

شکوه صبح: هم بزنید سرخ شده morning glory کامل تایلندی ظرف سمت. شکوه صبح سبز گیاهی است که می تواند به شما کمک کند از دست دادن وزن است. مطالعات نشان می دهد که بیماران دیابتی که تنگه خود را در سبزیجات تمایل به وزن کمتر از کسانی است که جلوگیری از سبزیجات است.

مرغ گریل شده: بسیاری از رستوران تایلندی ارائه کبابی یا پخته شده مرغ. هنگامی که شما پاک کردن پوست, این ظرف می شود بسیار کم چربی اشباع شده و کالری است. تحقیقات نشان می دهد افزایش مصرف پروتئین خود را از سالم منابع مانند مرغ گریل شده می تواند نگه داشتن اشتها در خلیج و حتی ممکن است خود را افزایش سوخت و ساز بدن.

سبزیجات بخار پز: این کار بسیار سالم تر از بخارپز سبزیجات مانند کلم بروکلی و گوجه فرنگی و پیاز و هویج. اما, مردم تایلند نمی خواهد قبول مطلوب غذا مثل بخار پز سبزیجات خود را. با اضافه کردن یک خط تیره از نمک و مقدار سخاوتمندانه از شیر نارگیل, یک رژیم غذایی کلاسیک نوبت از خسته کننده به دهان آبیاری.

میوه های تازه: تایلند ارائه می دهد میوه ها مانند آناناس میوه اژدها و انبه است که نه تنها خوش طعم اما پر از مهم ویتامین ها و مواد معدنی است. محلی خود را بپرسید, تایلندی, رستوران را به را در یک بشقاب میوه متشکل از سنتی تایلندی میوه برای دسر خود را. مطمئن شوید که به حد میوه خود را به طوری که مصرف برخی از میوه های تایلندی مانند انبه و آناناس در حال غنی از قند.

[ad_2]