دیابت نوع دوم رژیم غذایی – راه را برای یک زندگی سالم

[ad_1]

داشتن یک رژیم غذایی سالم ضروری است برای همه اما این است که به ویژه مهم برای افراد مبتلا به دیابت است. نوع دوم دیابت رژیم غذایی و غذا درست استراتژی تفاوت را به یک فرد مبارزه برای مدیریت قند خون آنها تحت کنترل است. اما سوال این است که چه رژیم غذایی مناسب استراتژی است ؟

چه مقدار کربوهیدرات باید به شما غذا خوردن ؟

یکی از اصلی ترین گروه های غذایی هستند کربوهیدرات. آنها تامین انرژی برای بدن به گلوکز است. گلوکز منبع اصلی انرژی برای تمام سلول های بدن ما.

کربوهیدرات ها را می توان در این مواد غذایی روزانه گروههای:

• میوه های تازه

• طبیعی ماست و شیر

• نان و غلات, حبوبات, رشته فرنگی

• سبزیجات نشاسته ای درست مثل سیب زمینی

اهمیت کربوهیدرات شمارش

کربوهیدرات شمارش است که واقعا یک راه برنامه ریزی یک وعده غذایی است که یک روش آسان برای نظارت بر مقدار کل کربوهیدرات شما را در هر روز.

با شمارش کربوهیدرات شما می توانید مدیریت مصرف کربوهیدرات خود را بر اساس خود را قبل از غذا قند به عنوان به خوبی به عنوان شما انسولین مصرف می تواند تنظیم شود. کربوهیدرات شمارش را می توان توسط هر کسی و نه فقط توسط افراد مبتلا به دیابت است. زمانی که شما غذا خوردن خیلی بیشتر از کربوهیدرات ها به عنوان در مقایسه با عرضه خود را از انسولین ممکن است خود را اداره کند سطح قند خون را افزایش می دهد. اگر بیمار می خورد کمی بیش از حد سطح قند خون ممکن است کاهش بیش از حد کم است.

مصرف فیبر خود را – چقدر باید به شما غذا خوردن

فیبر بخشی از گیاه مواد غذایی که هضم است. رژیم غذایی سرشار از فیبر محلول هستند که مرتبط با کاهش خطرات ناشی از مشکلات وزن و فشار خون بالا و بیماری های قلبی و عروقی و سکته مغزی است.

هدف برای اکثر آمریکایی ها باید به خوردن حدود 25 تا 35 گرم فیبر محلول در روز است. بهترین روش برای بهبود مصرف فیبر به عنوان بخشی از دیابت نوع دوم رژیم غذایی است که بیشتر از غذاهای غنی از فیبر:

• میوه های تازه و سبزیجات

• نخود و لوبیا خشک پخته شده

• غلات شیرینی و محصولات غلات کامل

• برنج قهوه ای

• سبوس کالا

در نوع دوم, دیابت, رژیم غذایی

در زیر برخی از رایج توصیه هایی برای انتخاب و راه اندازی کم چربی وعده های غذایی برای دیابت نوع 2 رژیم غذایی:

• را انتخاب کنید گوشت بدون چربی مانند گوشت قرمز و مرغ و ماهی. نه سرخ آنها را به جای شما می توانید با داد و بیداد, پخت, کباب, کوره یا جوش.

• را انتخاب کنید کم چرب محصولات لبنی مانند شیر کم چرب پنیر کم چرب و محصولات ساخته شده از شیر کم چرب مانند پاکتی بدون چربی منجمد ماست بدون چربی دوغ و تبخیر شیر کم چرب.

• را انتخاب کنید از روغن های گیاهی که شامل چربی های اشباع نشده است که می تواند کمک به کاهش کلسترول “بد”.

• را انتخاب کنید, کاهش چربی gravies سس سالاد و مارگارین و در ذهن نگه دارید به تماشای کربوهیدرات تعداد در سس گوجه فرنگی به عنوان به خوبی به عنوان چاشنی.

• تمام میوه ها و سبزیجات هستند انتخاب خوبی برای غذاهای کم چرب است.

[ad_2]