جدید برنامه رژیم غذایی دیابت

[ad_1]

مشکل در پیدا کردن برنامه رژیم غذایی موثر برای دیابت الک را از طریق این حجم گسترده از اطلاعات متناقض. اگر شما به دیابت این است که نخست بار به عمل می کنند. امیدوارم این مقاله به شما صرفه جویی در برخی از زمان! پیدا کردن یک جدید برنامه رژیم غذایی برای دیابت.

من به تازگی مبتلا به پیش دیابت است. خانواده من دارای سابقه دیابت با شروع پدرم پس از چند سال پیش برادر من به لیست اضافه شد.

تجربه ای که من به دست آورده از اعضای خانواده و مبارزه با بیماری انگیزه من به سرعت عمل می کنند. همین حالا یک سر در شن و ماسه روش فکر نمی کنم این به طور بالقوه مخرب بیماری از بین خواهد رفت و به احتمال زیاد بدون اقدام قاطع خود را از وضعیت بدتر خواهد شد. با کمک برنامه رژیم غذایی مناسب می تواند خیلی بیشتر از فقط کنترل این بیماری است. در مورد من, من در واقع معکوس آن است.

جدید رژیم غذایی دیابت باید برنامه خود را در خط اول مقاومت است. مدیریت وزن است یک جزء جدایی ناپذیر در مبارزه برای کنترل دیابت است. دستیابی به وزن ایده آل خود را به بدن شما بهترین شانس را برای مبارزه با بیماری و در برخی موارد شاهد یک بازگشت بیماری خود را.

هنگام انجام تحقیقات من در جدید برنامه رژیم غذایی برای دیابت, که من پیدا کردم بسیار کمی از برنامه غذایی به طور خاص ساخته شده برای بیماران دیابتی و آنهایی که من پیدا شد بنابراین محدود و خسته کننده من احساس خوردن خواهد بود بیشتر از یک مجازات از شاد را تجربه کنند. من جستجو منجر به کاهش وزن دیگر و برنامه های شیوه زندگی. برنامه های من متمرکز شده بود اجزای لازم برای ایمن کار برای دیابتی نیاز به از دست دادن وزن و حمل به عنوان یک راهنمای به یک شیوه زندگی سالم است. برنامه هایی که من پیدا کردم همه تا به حال یک رویکرد مشترک در رابطه به از دست دادن وزن. من انتخاب یک برنامه است که متناسب با دستورالعمل های زیر مجموعه و در انجام این کار زمانی به برخی از نتایج مثبت!

1) سریع وزن کاهش مرحله به سرعت گرم وزن خود است. در این مرحله است که نیاز به سرعت قرار دادن شما در یک موقعیت برای کنترل و یا معکوس بیماری خود را. با رها کردن به وزن ایده آل خود را, دیابت شکوفا خواهد شد در یک انجمن محیط زیست است.

2) مرحله دو; آهسته تر است اما یک رویکرد بیشتر سازگار به از دست دادن وزن. این مرحله به طور مداوم دوباره اجرا مناسب انتخاب مواد غذایی و عادات غذا خوردن. از دست دادن وزن کمی بیشتر کنترل و تنظیم خوشه قند خون. تمام مراحل نیاز به یک رویکرد متعادل به تغذیه. وعده های غذایی کوچکتر بیشتر ملزم به حفظ سوخت و ساز بدن شما مشغول به کار در اوج آن است. مصرف مواد غذایی مناسب و کنترل بخش اندازه خوردن اغلب دارای اثر مثبت در بدن شما توانایی به طور موثر در تعادل قند خون و در همان زمان ادامه از دست دادن وزن.

3) مرحله سه مرحله است که در آن برنامه با تمرکز بر طولانی مدت مواد غذایی, انتخاب, انتخاب و عادات غذایی مورد نیاز برای حفظ وزن ایده آل. یک چرای نوع رویکرد به مصرف مواد غذایی را همیشه نگه داشتن شما در پایان روز شما را پیدا خواهد کرد که شما را به مصرف قابل توجهی کالری کمتر از اگر شما به پایین نشسته بودند و می خوردند 4 وعده های غذایی بزرگتر. مزایای خوردن در این شیوه هستند; یک متابولیسم سریع تر رای که انتقادی به از دست دادن وزن متعادل قند خون, آیا به مقدار کمی از غذا هضم می شود در هر زمان داده شده.

بدیهی است که مواد غذایی که شما مصرف همه باید مواد غذایی مناسب است. فیبر و پروتئین بدون چربی نگه داشتن شما احساس کامل. آهسته هضم رای و انتشار آهسته قند به جریان خون را فیبر و پروتئین مولفه های کلیدی در هر برنامه رژیم غذایی دیابت. اجتناب از کربوهیدرات های تصفیه شده مهم است. شما لازم نیست برای از بین بردن کربوهیدرات کاملا درست بود بسیار آگاهانه از زمانی که شما در حال غذا خوردن آنها و اندازه بخش. به یاد داشته باشید کلید موفقیت, شیوه زندگی است که تنوع و انعطاف پذیری.

شما لازم نیست که به قربانی کردن انواع احساس پری و ومزه غذا انتخاب هنگامی که شما در پیدا کردن مسیر صحیح زندگی برنامه که با این نسخهها کار خوبی برای بیماران دیابتی و غیر دیابتی.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم ورزش یک جزء کلیدی از دست دادن وزن و یک شیوه زندگی سالم است. هیچ برنامه ای است که ارزش این کاغذ نوشته شده است اگر آن را نمی کند ترویج ورزش است. ورزش باید جایگزین از چیزی به عنوان جزئی به عنوان یک پیاده روی کوتاه به یک مطلب طولانی پیاده روی سریع. شما لازم نیست به بیرون رفتن و ضرب و شتم heck از بدن خود را برای رسیدن به سلامت و کاهش وزن است.

در سلامت خوب

چارلز N لمبرت

[ad_2]