جدیدترین قیمت انواع پژو در بازار – همشهری آنلاین

تغییر و تحول صدا در هدرز چگونه می باشد ؟ هدرز اصلی طراحی خاصی می باشد و بایستی سطح آن در درون تماما صاف و صیقلی باشد ، چرا که وجود زبری در سطح منجر ممانعت در خروج گاز ها خواهد شد . منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه غالبا به طریق ریخته گری تولید می شود و به این دلیل از مرحله درونی ناصاف و زبری برخوردار می باشد که در مراحل خروج گاز های آلاینده از فضای احتراق اخلال ساخت می کنند، البته هدرز به شیوه خم کاری ظریف لوله ها صورت می گیرد و با ساختار یک نواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسان خیس گاز های آلاینده، تنفس خوبتر پیشرانه، افزایش اقتدار و کمتر مصرف سوخت می شود، البته مقدار کاهش مصرف سوخت در ازای ارتقاء توان موتور چندان چشم گیر نمی باشد و از این رو از هدرز غالبا به عنوان یک قطعه کارایی و تیونینگ یاد خواهد شد. همین سبک خودرویی مهم ظاهر تماما استاندارد ولی پیشرانهای تادندانمسلح را به اکران میگذارد. همین خودروها به استدلال محبوبیت در کلاس جهانی، در بخش قطعات افتر مارکت، زیاد غنی هستند و تنوع محصولات و قطعات تقویتشده برای آنها زیاد بالا است؛ اما در مقابل، ماشینهای ناشناس و کمتر شناختهشده، به استدلال شانس کاهش جهانی، در بخش افتر مارکت ضعیف هستند و خیلی نمیتوان بر روی قابلیت تیونینگ نمودن آن ها حسابی باز کرد. درروش نخست، به وسیله یک متخصص، تغییراتی در موتور خودرو اعمال می شود که سبب ساز به افزایش محسوس اقتدار پیشرانه خواهد شد و در طرز دیگر، حساس تعویض بعضا قطعات اصلی، اقتدار موتور 405 تیوفایو دسته 90 افزایش پیدا میکند. پایه و اساس تیونینگ در ژاپن بر مبنای اتومبیل های مسابقهای مخصوصا مسابقات دریفت شکلگرفته است؛ علاوهبر این بازار متنوع قطعات افترمارکت در ژاپن، منجر شده تا این مرز و بوم به بهشت تیونرها تبدیل کرده شود. از دیگر سبکهای منحصر به فرد می توان به Drift car برای خودروهایی که انحصاراً به جهت رقابت در مسابقات دریفت ساخته میشوند و یا سبک هات رود Hot Rod که بر بنا و تقویت اتومبیلهای ده سال 30 و 40 میلادی تکیه دارد، اشاره کرد. از پاراگراف معروفترین تیونرهای ژاپنی می توان به لیبرتی واک (Liberty Walk)، بوسوزوکو (Bosozoku) و فایتینگ استار (Fighting Star) اشاره کرد که هر یک طرفداران مختص خویش را دارد. در همین بخش می توان به جایگزینی بلندگوهای قوی و بیسدار بهجای بلندگوهای استاندارد خودرو، افزایش سیستم صوتی خودرو، کارگزاری تقویتکنندههای صدا نظیر آمپلیفایر و ساب بوفر و بوم باکس اشاره کرد. بهطورکلی تیونینگ خودرو، بخشهای تیونینگ ظاهری، آیرودینامیک و فنی اتومبیل را شامل میشود. کارگزاری آیینههای اسپرت و الکترونیکی جمعشونده که از نمای ظاهری منحصربهفردی برخوردار هستند، در گروه تغییرات ظاهری اتومبیل سهم قابلتوجهی را به خود اختصاص دادهاند. چنین مواردی دست به دست نیز دادهاند تا امروزه کمتر قطعهای در بدنه ماشینهای تیونینگ شده ژاپنی پیدا کنید که همچنان ساده و شبیه به مثال نخستین خویش باقی باقی مانده باشد. هدرز عملا جایزگینی گران ارزش برای منیفورلد خروجی استاندارد پیشرانه می باشد و به ادله ارزش و هزینه های تولید بسیار بالا ، کمتر از سوی اتومبیل سازان به شکل استاندارد استفاده خواهد شد . تخلیه سریعتر و تام خیس سیلندر از گازهای منفجر شده یا این که به عبارتی دود اگزوز هم تاثیر بسزایی در مکش قدرتمندتر و تنفس خوب تر پیشرانه ایفا می کند. به شکل کلی می توان گفت که چنانچه به دنبال ارتقاء توان پیشرانه حساس اندکی تغییر و تحول صدا هستند ، هدرز به عنوان یکی از بهترین پیشنهاد می باشد که می توانید تهیه نمایید . درحقیقت می توان گفت، درهدرز به جهت هر سیلندر یک خروجی منحصر بفرد در نظر گرفته شده تا فورا پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اصلی کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر بیرون شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی، همین کار سریعتر و آسانتر انجام می شود که اما در خنکسازی موتور هم بی اثر گذاری نیست. توان ( اقتدار ) : شتاب انجام کاری را توان می گویند . بعضا افراد تیونینگ را به معنای عام و کلی، ارتقا توان و قدرت ماشین میدانند.